252

Мақолада нофилологик факультет талабаларининг инглиз тилидаги ёзма нутқ компетенциясини шакллантириш масалалари ҳақидаги фикр мулоҳазалар келтирилган. Шунингдек, педагогик ва ўқитиш технологияларига дифференциал ёндашув таклиф этилади.

  • Web Address
  • DOI
  • Date of creation in the UzSCI system05-02-2022
  • Read count252
  • Date of publication10-03-2017
  • Main LanguageO'zbek
  • Pages49-52
English

Мақалада филологиялық емес факультет студентлериниң инглис тилиндеги жазба сөз компетенциясын қәлиплестириў мәселелери ҳаққындағы пикирлер келтирилген. Сондай–ақ, педагогикалық ҳәм оқытыў технологияларына дифференциал қатнас усыныс етиледи.

Ўзбек

Мақолада нофилологик факультет талабаларининг инглиз тилидаги ёзма нутқ компетенциясини шакллантириш масалалари ҳақидаги фикр мулоҳазалар келтирилган. Шунингдек, педагогик ва ўқитиш технологияларига дифференциал ёндашув таклиф этилади.

Русский

В статье рассматриваются вопросы формирования письменной речевой компетенции у студентов нефилологических факультетов, а также вопросы дифференцированного подхода к педагогическим и обучающим технологиям. 

English

This article is devoted to study the problems of forming written speech competence of the students of non-philological faculties and also the questions of different approach to pedagogical and teaching technologies in education.

 

Author name position Name of organisation
1 Alimov F.S. Professor Андижон давлат университети
Name of reference
1 1. State Education Standard of Uzbekistan. // « Halq talimi», 4/2013.
2 2. Алимов Ш.С., Маткаримова А.И. Инновацион технологиялар ва уларни чет тили ҳамда таржима ўқтиш амалиётига тадбиқи. Маданиятлараро илмий-техник алоқаларда таржиманинг ўрни ҳамда роли. Конф.материали. –Наманган. 2014.
3 3. Алимов Ш.С., Ахлимирзаев А. Чет тили ўқитишда таълим технологияларидан фойдаланиш хусусида айрим мулоҳазалар. ОТМ таълим жараёнига замонавий педагогик технологиялар ва илғор тажрибаларни жорий этишнинг илмий-педагогик асослари. Конф.материали. –Тошкент, 2008
4 4. Зимняя И.А. Психологические аспекты обучения говорению на иностранном языке. – М.; 1978
5 5. Кудряшова О.В. Компоненты коммуникативной компетенции при обучении письменной речи.//Вестник ЮрГУ. №15. 2007.
Waiting