В статье речь идёт об оценивании учеников на уроках английского языка, виды и цели оценивания, оценивание рассматривается как средство мотивации к изучению иностранного языка.
Мақолада ўқувчиларни инглиз тили дарсларида баҳолаш ҳамда баҳолашнинг мақсади, янги усулда баҳолаш йўллари инглиз тилини ўқитишда мотивация воситаси сифатида ўрганилганлиги ёритилган.
В статье речь идёт об оценивании учеников на уроках английского языка, виды и цели оценивания, оценивание рассматривается как средство мотивации к изучению иностранного языка.
This article is devoted to assessment as a means of motivation in learning foreign language, it shows the purpose of assessment, innovative ways of assessment in education system.
№ | Author name | position | Name of organisation |
---|---|---|---|
1 | Kambarova D.. | 1 | Kukon state pedagogical institute |
2 | Nishonov N.. | 2 | Kukon state pedagogical institute |
№ | Name of reference |
---|---|
1 | 1. Биболетова М.З. Enjoy English-1. – Обнинск: Титул, 2005. |
2 | 2. Цукерман Г.Оценка без отметки. – Москва: Эксперимент, 1999. |
3 | 3. How to Teach Young Learners Effectively.–The British Council, 2001. |
4 | 4. Maley A. Assessing Young Learners. – Oxford, 2000. |
5 | 5. Moon J. Teaching English to Children. – Macmillan, 2000. |
6 | 6. Чошанов М.А. ст. "Школьная оценка: старые проблемы и новые перспективы". – М.: "Педагогика", ж. №10, 2000 г. |
7 | 7. Лазаренко И. «Сила оценки» http://psy.1september.ru, 2002 г. |