40

Мақолада коммуникатив қобилият, хорижий тил ўқитувчиси коммуникатив қобилиятининг педагогик шарт-шароитлари, йўналишлари, меъёрлари ҳақида илмий-назарий фикр-мулоҳазалар келтирилган.

  • Web Address
  • DOI
  • Date of creation in the UzSCI system21-07-2022
  • Read count40
  • Date of publication11-06-2020
  • Main LanguageO'zbek
  • Pages156-161
Ўзбек

Мақолада коммуникатив қобилият, хорижий тил ўқитувчиси коммуникатив қобилиятининг педагогик шарт-шароитлари, йўналишлари, меъёрлари ҳақида илмий-назарий фикр-мулоҳазалар келтирилган.

Русский

В статье представлены научно-теоретические взгляды на коммуникативные способности, педагогические условия, направления, нормы развития коммуникативных способностей учителя иностранного языка.

English

The article presents scientific and theoretical views on communicative abilities, pedagogical conditions, directions, norms of communicative abilities of a foreign language teacher.

Author name position Name of organisation
1 Adhamjonov M.. o’qituvchi ФарДУ
2 Nurillaev E.. талаба ФарДУ
Name of reference
1 Ўзбекистон Республикаси Президентининг 2017 йил 7 февралдаги “Ўзбекистон Республикасини янада ривожлантириш бўйича Ҳаракатлар Стратегияси тўғрисида”ги ПФ-4947-сон Фармони. – Ўзбекистон Республикаси қонун ҳужжатлари тўплами, 2017 й., 6-сон, 70-модда.
2 Ўзбекистон Республикаси Президентининг 2012 йил 10 декабрдаги «Чет тилларни ўрганиш тизимини янада такомиллаштириш чора-тадбирлари тўғрисида»ги ПҚ-1875-сонли қарори. // «Халқ сўзи» газетаси, 2012 йил 11 декабрь сони.
3 Абдуқодиров А., Пардаев А. Педагогик технологияларга оид атамаларнинг изоҳли луғати. –Т.: «Fan va texnologiya» , 2012. -14-б.
Waiting