ушбу мақолада бугунги кунда олий таълимнинг глобаллашув тенденциялари, унинг ўзига хос хусусиятлари, ижобий ва салбий жиҳатлари, олий таълим соҳасидаги ўзаро алмашинув жараёнларида талабаларда маданиятлараро мулоқот компетенциясини шакллантиришнинг ижтимоий-педагогик зарурияти таҳлил қилинган.
ушбу мақолада бугунги кунда олий таълимнинг глобаллашув тенденциялари, унинг ўзига хос хусусиятлари, ижобий ва салбий жиҳатлари, олий таълим соҳасидаги ўзаро алмашинув жараёнларида талабаларда маданиятлараро мулоқот компетенциясини шакллантиришнинг ижтимоий-педагогик зарурияти таҳлил қилинган.
В данной статье проанализированы тенденции глобализации высшего образования на сегодняшний день, его особенности, положительные и отрицательные стороны, социально-педагогическая необходимость формирования у студентов компетенции межкультурного диалога в процессах взаимного обмена в сфере высшего образования.
in this article, the global trends of higher education today, its peculiarities, positive and negative aspects, the socio-pedagogical necessity of formation of cultural communication competence in students in the processes of mutual exchange in the field of higher education are analyzed.
№ | Author name | position | Name of organisation |
---|---|---|---|
1 | Egamberdieva T.. | профессор, педагогика фанлари доктори | ФарДУ |
2 | Alimjonova M.. | Факультетлараро чет тиллар кафедраси ўқитувчиси | ФарДУ |
№ | Name of reference |
---|---|
1 | В Париже прошла конференция министров образования стран-участниц Болонского процесса https://минобрнаукирф/пресс-центр/12944 |
2 | Six ways to ensure higher education leaves no one behind. Global Education Monitoring Report. UNESCO ED/GEMRMRT/2 017/PP/30. - P. 1. Яна даралсин: The Role of Quality Assurance in Higher Education: Challenges, developments and trends UNESCO Regional Meeting on QA Moscow, Russian Federation April 23-24, 2018 Peter J. Wells Chief, Higher Education, UNESCO. - P. 6. https://iite.unesco.org/wp-content/uploads/2018/06/Piter-Uells -UNESCO angl.pdf. |
3 | Six ways to ensure higher education leaves no one behind .Global Education Monitoring Report, c/o UNESCO ED/GEMR/MRT/2017/PP/30. - P. 2. |