мақолада мамлакатимиз таълим тизими орқали бўлажак чет тили ўқитувчиларида миллатлараро ва маданиятлараро компетентлик кўникмаларини шакллантиришнинг ижтимоий-педагогик зарурияти ва мазкур жараённи такомиллаштиришга таъсир этувчи дидактик воситалар таҳлил қилинган.
мақолада мамлакатимиз таълим тизими орқали бўлажак чет тили ўқитувчиларида миллатлараро ва маданиятлараро компетентлик кўникмаларини шакллантиришнинг ижтимоий-педагогик зарурияти ва мазкур жараённи такомиллаштиришга таъсир этувчи дидактик воситалар таҳлил қилинган.
В статье проанализирована социально-педагогическая необходимость формирования межнациональных и межкультурных компетентностных навыков у будущих преподавателей иностранных языков через систему образования нашей страны и дидактические инструменты, влияющие на совершенствование данного процесса.
the article analyzes the socio-pedagogical necessity of formation of national and cultural competency skills in future Foreign Language teachers through the educational system of our country and didactic tools affecting the improvement of this process.
№ | Author name | position | Name of organisation |
---|---|---|---|
1 | Makhamadjonova M.. | Факультетлараро чет тиллар кафедраси ўқитувчиси | ФарДУ |
№ | Name of reference |
---|---|
1 | Болито Р. , Гулямова Ж. , Иргашева С. (2014). Professional Development through ‘Curriculum Reform: The Uzbekistan Experience’ in Hayes D. (ed), Innovations in the continuing professional development of English language teachers. Буюк Британия. |
2 | Ўзбекистон Республикасининг Конституцияси. – Тошкент: «Ўзбекистон», 2018. – Б. 4 |
3 | Маънавият: асосий тушунчалар изоҳли луғати. –Т.: Ғафур Ғулом номидаги нашриёт-матбаа ижодий уйи, 2010. – Б.210. |