Мақолада дунёда бўлажак хорижий тил ўқитувчиларида касбий, ижтимоий-маданий, социолингвистик компетенциясини такомиллаштириш борасида олиб борилаётган тадқиқотлар, уларнинг асосий йўналишлари, устивор тамойиллари таҳлил этилган.
Мақолада дунёда бўлажак хорижий тил ўқитувчиларида касбий, ижтимоий-маданий, социолингвистик компетенциясини такомиллаштириш борасида олиб борилаётган тадқиқотлар, уларнинг асосий йўналишлари, устивор тамойиллари таҳлил этилган.
В статье анализируются исследования, проведенные по совершенствованию профессиональной, социокультурной, социолингвис-тической компетентности будущих учителей иностранных языков в мире, их основные направления и принципы
The article analyzes the researches carried out on improvement of professional, socio-cultural, sociolinguistic competence in the future Foreign Language teachers in the world, their main directions and principles.
№ | Author name | position | Name of organisation |
---|---|---|---|
1 | Mamarasulov A.. | ўқитувчи | ФарДУ |
№ | Name of reference |
---|---|
1 | Бирлашган Миллатлар Ташкилотининг “XXI асрнинг Олий таълими” Бутунжаҳон декларацияси (1998 й.), ЮНЕСКО нинг “Олий таълимни ислоҳ қилиш ва ривожлантириш” дастурий ҳужжати (1995 й.), СEFR. Learning, teaching, assessment. Language Policy Uhit, Strasbaurg. www.coe/lang-CEFR |
2 | “Ўзбекистон Республикасини янада ривожлантириш бўйича Ҳаракатлар Стратегияси тўғрисида” 2017 йил 7 феврвлдаги ПФ-4947-сонли фармони. |
3 | Малев А.В.Непрерывная лингводидактическая подготовка преподавателя английского языка.: Дисс.. канд.пед. наук.– Нижний Новгород., 2015. –С.34. Lane Н. Construction of Deafness/Deafness: 1993 — 2013 / A DeaI American Monograph. — 2013. — Vol. 43. Кудайбергенова Р.Е. Высшее образование в Южной Корее. //Вестник. КазНПУ им. Абая. серия Специальная педагогика.- № 4. 2009.- С.7-16; Н.Ф.Радионова, М.В.Кропачева. Зарубежный опыт профессианольной подготовки педагогов к раннему обучению детей иностранным языкам // ЧЕЛОВЕК И ОБРАЗОВАНИЕ. -№1. –Санкт-Петербург., 2015. -С.151.; Е.Г.Речицкой. Психолого-Педагогическое Сопровождение в системе высшего образования.– М., 2013 – С.15-23. |