Mazkur maqolada nutqida nuqsoni bo’lgan bolalarni maktabgacha tayyorligini psixologik-pedagogik tekshirish va ertak terapiya asosida nutqni rivojlantirish kabi masalalar yoritilgan, hamda mavzuga doir xulosa va takliflar bildirilgan.
Mazkur maqolada nutqida nuqsoni bo’lgan bolalarni maktabgacha tayyorligini psixologik-pedagogik tekshirish va ertak terapiya asosida nutqni rivojlantirish kabi masalalar yoritilgan, hamda mavzuga doir xulosa va takliflar bildirilgan.
В данной статье освещаются такие вопросы, как психолого-педагогическая подготовка детей дошкольного возраста с нарушением речи и развитие их речи на основе сказок, а также даны выводы и предложения по теме.
This article covers such issues as psycho-pedagogical testing of preschool preparation for children with hearing impairments and development of speech based on fairy tales, and conclusions and suggestions on the topic.
№ | Author name | position | Name of organisation |
---|---|---|---|
1 | Usmonova M.B. | o’qituvchi | Namdu |
2 | Baxriddinov B.R. | talaba | Namdu |
№ | Name of reference |
---|---|
1 | D.R.Babayeva. Nutq o’stirish nazariyasi va metodikasi Tosh.2018. |
2 | RaxmanovaNigora. Magistrlikdissertatsiyasi. Tosh-2014. |
3 | AyupovaM.Yu. Logopediya. Tosh.2007. |