Мақолада хорижий тилларни ўрганишда бадиий адабиёт намуналаридан фойдаланишнинг аҳамияти, афзал томонлари ва камчиликлари тўғрисидаги асос ва далиллар таққослаб ўрганилган.
Мақолада хорижий тилларни ўрганишда бадиий адабиёт намуналаридан фойдаланишнинг аҳамияти, афзал томонлари ва камчиликлари тўғрисидаги асос ва далиллар таққослаб ўрганилган.
В статье сопоставляются и исследуются основания и доказательства важности, преимуществ и недостатков использования образцов художественной литературы при изучении иностранных языков.
In the article, the basis and evidence on the importance, advantages and disadvantages of using samples of fiction in the study of foreign languages are compared and studied.
№ | Author name | position | Name of organisation |
---|---|---|---|
1 | Tuhtarova I.. | ўқитувчи | ФарДУ |
№ | Name of reference |
---|---|
1 | Ўзбекистон Республикаси Президентининг 2018 йил 1 ноябрдаги ПҚ-3990-сон «Халқаро бахшичилик санъати фестивалини ўтказиш тўғрисидаги» Қарори // Халқ сўзи. 2018 йил 1 ноябрь. № 228 (7186). |
2 | Bischof M., Kessling V., Krechel R. Landeskunde und Literaturdidaktik. Fernstudieneinheit 3 (Cultural studies and literary didactics. Distance learning unit 3), Berlin: Langenscheidt, 1999, 288 p. |
3 | Ehlers S. Lesen als Verstehen: Zum Verstehen fremdsprachlicher literarischer Texte und zu ihrer Didaktik. Fernstudieneinheit 2. (Reading as understanding: for understanding foreign-language literary texts and their didactics. Distance learning unit 2.), Berlin: Langenscheidt, 1992, 13 p. |