Мақолада “Маданият” ва “Диагностик маданият” тушунчаларининг илмий изоҳи, педагогик профессиограмма (касбий тавсифнома) да бўлажак педагогларга хос сифатлар ва педагогик таълим жараёнида бўлажак бошланғич синф ўқитувчиларида диагностик маданиятни шакллантиришнинг инновацион ёндашув таркиби ҳамда интеграцион тизими ҳақида фикрлар ёритилган.
Мақолада “Маданият” ва “Диагностик маданият” тушунчаларининг илмий изоҳи, педагогик профессиограмма (касбий тавсифнома) да бўлажак педагогларга хос сифатлар ва педагогик таълим жараёнида бўлажак бошланғич синф ўқитувчиларида диагностик маданиятни шакллантиришнинг инновацион ёндашув таркиби ҳамда интеграцион тизими ҳақида фикрлар ёритилган.
В данной статье даётся научное толкованиепонятий “Культура” и “Диагностическая культура”, педагогическая професиограмма (профессиональная характеристика), качеста, присущие для будущих педагогов и рассматриваются пути формирования диагностической культуры учителей нчальных классов, а также инновационный подход в интеграионной системе организации педагогического процесса.
This article provides a scientific interpretation of the concepts “Culture” and “Diagnostic culture”, a pedagogical professioniogram (professional profile), qualities inherent for future teachers and discusses the ways of forming a diagnostic culture for teachers in primary school, as well as an innovative approach to the integration system of the educational process.
№ | Author name | position | Name of organisation |
---|---|---|---|
1 | Kadyrova H.N. | Ўқитувчи | Андижон давлат университети |
№ | Name of reference |
---|---|
1 | Каримов И.А. Буюк келажагимизнинг ҳуқуқий кафолати. – Тошкент, Шарқ нашриёт-матбаа концерни Бош таҳририяти, 1993, 27-28-бет. |
2 | Гулметов Э., Қобилжонова Т., Эрназаров Ш., Маврузов А. Маданиятшунослик. – Т.: “ЎАЖБНТ” маркази, 2000. - Б.8. |
3 | Давлетшин М.Г. Замонавий мактаб ўқитувчисининг психологияси. – Т.: Ўзбекистон, 1999. |