99

Мақолада даҳони тарбиялаш масаласи кўрилган ва хар қандай шахсни даҳо этиб тарбиялаш мумкинлиги кўрсатилган. Тарбиялашда бир фоиз истеъдод ва тўқсон фоиз мехнат талаб этилиши зарурлиги таъкидлаб ўтилган. Замонавий талабларга жавоб берадиган юқори малакали мутахассисни даҳо сифатида тарбиялаш усуллари ва услублари келтирилган.

  • Web Address
  • DOI
  • Date of creation in the UzSCI system 21-08-2022
  • Read count 99
  • Date of publication 11-07-2020
  • Main LanguageO'zbek
  • Pages368-374
Ўзбек

Мақолада даҳони тарбиялаш масаласи кўрилган ва хар қандай шахсни даҳо этиб тарбиялаш мумкинлиги кўрсатилган. Тарбиялашда бир фоиз истеъдод ва тўқсон фоиз мехнат талаб этилиши зарурлиги таъкидлаб ўтилган. Замонавий талабларга жавоб берадиган юқори малакали мутахассисни даҳо сифатида тарбиялаш усуллари ва услублари келтирилган.

Русский

В статье рассмотрен вопрос воспитания гения и показано что гения можно воспитать из любого человека. Для этого необходимо один процент таланта и девяносто процентов труда. Показаны пути и методы воспитания и подготовки гения-высококвалифицированного специалиста отвечающего современным требованиям.

English

The article considers the issue of educating a genius and shows that genius can be brought up from any person. This requires one percent of talent and ninety percent of work. The ways and methods of educating a genius, a highly qualified specialist who meets modern requirements are shown.

Name of reference
1 Учитель крупным планом. Социально-педагогические проблемы учительской деятельности, Под. Ред. С.Г.Вершловского. – А., 1991.
2 Хомерики О.Г. Инновации в практике обучения. Педагогика.–1993.-№2.
3 Фаберман Б.Л. и др. Инструменты развития критического мышления. –Т, 2002.
Waiting