53

Мазкур мақолада бўлажак ўқитувчилар яъни, магистр талабаларининг баҳолаш компетенциясини ривожлантиришда машқларнинг ўрни ёритилган. Асосий ғоя машқлар тизимини Блум таксономиясининг когнитив тоифалари билан интеграциялашдан иборат. Натижада яратилган машқлар бўлажак ўқитувчиларнинг касбий компетенциясини тизимли равишда ривожлантиришга асос бўлади.

  • Web Address
  • DOI
  • Date of creation in the UzSCI system 08-09-2022
  • Read count 53
  • Date of publication 11-08-2020
  • Main LanguageO'zbek
  • Pages378-385
Ўзбек

Мазкур мақолада бўлажак ўқитувчилар яъни, магистр талабаларининг баҳолаш компетенциясини ривожлантиришда машқларнинг ўрни ёритилган. Асосий ғоя машқлар тизимини Блум таксономиясининг когнитив тоифалари билан интеграциялашдан иборат. Натижада яратилган машқлар бўлажак ўқитувчиларнинг касбий компетенциясини тизимли равишда ривожлантиришга асос бўлади.

English

This article discusses the role of exercises in the development of assessment competencies of future teachers (master's students). The basic idea is to integrate the exercise system with the cognitive categories of Blum's taxonomy. As a result, the created exercises will be the basis for the systematic development of professional competence of future teachers.

Русский

В статье рассматривается роль упражнений в развитии оценочных компетенций будущих учителей, то есть магистрантов. Основная идея состоит в том, чтобы интегрировать систему упражнений с когнитивными категориями таксономии Блума. В результате созданные упражнения станут основой для планомерного развития профессиональной компетентности будущих учителей.

Author name position Name of organisation
1 Muradkasimova K.S. инглиз тили 2-факультети катта ўқитувчиси Педагогика фанлари бўйича фалсафа доктори (PhD) Ўзбекистон Давлат жаҳон тиллари университети
Name of reference
1 1. Ахмедова М.Х. Типология упражнений для развития речи на неродном языке // Молодой учёный, Международный научный журнал. – Казань, 2016. – №1(105). – С.776. 687-689.Фойдаланилган адабиётлар рўйхати
2 2. Bybee,Roger W. Achieving scientific literacy; from purposes to Practices. Portsmouth, – NH; Heinemann, 1997
3 3. Жалолов Ж.Ж. Чет тил ўқитиш методикаси; чет тиллар олий ўқув юртлари (факултетлари) талабалари учун дарслик. – Тошкент; Ўқитувчи, 2012. – 432 б.
Waiting