Мақолада эстетик тарбиянинг тушунча, жараён ва ижтимоий ходиса сифатидаги мазмун-мохияти, эстетик тарбиянинг ахамияти ва тарбиянинг бошқа шаклларидан фарқли жихатлари илмий тахлил қилинган
Мақолада эстетик тарбиянинг тушунча, жараён ва ижтимоий ходиса сифатидаги мазмун-мохияти, эстетик тарбиянинг ахамияти ва тарбиянинг бошқа шаклларидан фарқли жихатлари илмий тахлил қилинган
В статье проанализированы научные понятия, сущность и значение эстетического воспитания в качестве процесса и социального явления, значение эстетического воспитания и других форм воспитания.
The article provides a scientific analysis of the essence of aesthetic education as a concept, process and social phenomenon, the importance of aesthetic education and its differences from other forms of education
№ | Author name | position | Name of organisation |
---|---|---|---|
1 | Xusanov B.E. | f.f.n dotsent | Toshkent viloyati Chirchiq davlat pedagogika instituti |
№ | Name of reference |
---|---|
1 | Шиллер Фридрих. Собрание сочинений в 7 т. Т.6. М., ГИХЛ, 1957 |
2 | Fарб фалсафаси. –Тошкент: Шарқ, 2004 |
3 | Абдулла Шер. Эстетика. Дарслик. –Тошкент: Ўзбекистон, 2015 |
4 | Ғайбуллаев О.М. Шахс эстетик маданиятининг шаклланиш ва ривожланиш муаммолари. Фалсафа фанлари доктори илмий даражасини олиш учун ёзилган диссертация. –Тошкент, 2011 |
5 | Хусанов Б., Ғуломов В. Муомала маданияти. Дарслик. –Тошкент: Иқтисод-молия, 2009. |
6 | Ўзбекистон Республикаси Президенти Ш.М.Мирзиёевнинг 2020 йил 24 январда Ўзбекистон Республикаси Олий Мажлисига Мурожаатномаси. –Тошкент: Ўзбекистон, 2020. |