246

Мақолада эстетик тарбиянинг тушунча, жараён ва ижтимоий ходиса сифатидаги мазмун-мохияти, эстетик тарбиянинг ахамияти ва тарбиянинг бошқа шаклларидан фарқли жихатлари илмий тахлил қилинган

  • Web Address
  • DOI
  • Date of creation in the UzSCI system 30-11-2022
  • Read count 246
  • Date of publication 12-11-2020
  • Main LanguageO'zbek
  • Pages169-173
Ўзбек

Мақолада эстетик тарбиянинг тушунча, жараён ва ижтимоий ходиса сифатидаги мазмун-мохияти, эстетик тарбиянинг ахамияти ва тарбиянинг бошқа шаклларидан фарқли жихатлари илмий тахлил қилинган

Русский

В статье проанализированы научные понятия, сущность и значение эстетического воспитания в качестве процесса и социального явления, значение эстетического воспитания и других форм воспитания.

English

The article provides a scientific analysis of the essence of aesthetic education as a concept, process and social phenomenon, the importance of aesthetic education and its differences from other forms of education

Author name position Name of organisation
1 Xusanov B.E. f.f.n dotsent Toshkent viloyati Chirchiq davlat pedagogika instituti
Name of reference
1 Шиллер Фридрих. Собрание сочинений в 7 т. Т.6. М., ГИХЛ, 1957
2 Fарб фалсафаси. –Тошкент: Шарқ, 2004
3 Абдулла Шер. Эстетика. Дарслик. –Тошкент: Ўзбекистон, 2015
4 Ғайбуллаев О.М. Шахс эстетик маданиятининг шаклланиш ва ривожланиш муаммолари. Фалсафа фанлари доктори илмий даражасини олиш учун ёзилган диссертация. –Тошкент, 2011
5 Хусанов Б., Ғуломов В. Муомала маданияти. Дарслик. –Тошкент: Иқтисод-молия, 2009.
6 Ўзбекистон Республикаси Президенти Ш.М.Мирзиёевнинг 2020 йил 24 январда Ўзбекистон Республикаси Олий Мажлисига Мурожаатномаси. –Тошкент: Ўзбекистон, 2020.
Waiting