49

Ўқувчиларининг ташкилотчилик сифатларини шакллантиришга йўналтирилган педагогик фаолиятнинг самарали натижаси уларда мустақиллик, фаоллик, мақсад сари интилиш, жамоа ёки микрогурухларда тенгдошлари билан фаол мулоқотга кириша олиш, ўйин, таълим ва мехнат жараёнида хамкорликка эришиш

  • Web Address
  • DOI
  • Date of creation in the UzSCI system 06-12-2022
  • Read count 49
  • Date of publication 12-11-2020
  • Main LanguageO'zbek
  • Pages293-296
Ўзбек

Ўқувчиларининг ташкилотчилик сифатларини шакллантиришга йўналтирилган педагогик фаолиятнинг самарали натижаси уларда мустақиллик, фаоллик, мақсад сари интилиш, жамоа ёки микрогурухларда тенгдошлари билан фаол мулоқотга кириша олиш, ўйин, таълим ва мехнат жараёнида хамкорликка эришиш

Русский

Эффективным результатом педагогической деятельности, направленной на формирование организаторских качеств студентов, является их самостоятельность, активность, целеустремленность, умение активно общаться со сверстниками в командах или микрогруппах, добиваться сотрудничества в игре, учебе и труде

English

The effective result of pedagogical activity aimed at the formation of organizational qualities of students is their independence, activism, goal-orientation, the ability to actively communicate with peers in teams or micro groups, to achieve cooperation in play, education and labor

Author name position Name of organisation
1 Komilova F.'. Katta o'qituvchi Andijon davlat universiteti
Name of reference
1 Алметов Н.Ш. Ўқув-тарбия жараёнида халқ педагогикасининг тарбиявий имкониятларидан фойдаланиш / Ўқитувчилар учун қўлл. - Чимкент: Жанубий Қозоғистон ВММОК≦ТИ, 1993. -90 б
2 Бердиев Г. Ўқувчиларда шахслараро муносабатларнинг ўзига хос хусусиятлари // халқ таълими. - Тошкент, 1998. - № 6. - Б. 61-65
Waiting