Мазкур мақолада инсоннинг ўз дунёқарашини, эркин ва мустақил фикрлаш қобилиятларини хамда билим, кўникмаларини шаклланишида чет тилни ўрганиш мухим вазифа эканлиги таъкидланади. Бирор тилда тўғри мулоқот қилиш, билиш ва бир неча сўзларни айтиб бериш мушкул саналади. Ўқувчиларнинг самарали мулоқот қилишларида коммуникатив компетенция моделлари зарурдир
Мазкур мақолада инсоннинг ўз дунёқарашини, эркин ва мустақил фикрлаш қобилиятларини хамда билим, кўникмаларини шаклланишида чет тилни ўрганиш мухим вазифа эканлиги таъкидланади. Бирор тилда тўғри мулоқот қилиш, билиш ва бир неча сўзларни айтиб бериш мушкул саналади. Ўқувчиларнинг самарали мулоқот қилишларида коммуникатив компетенция моделлари зарурдир
The article emphasizes the importance of learning a foreign language in the formation of a person's worldview, ability to think freely and independently, as well as knowledge and skills. It is difficult to communicate correctly in one language, to know and to say a few words. Models of communicative competence are needed in students' effective communication
В статье подчеркивается важность изучения иностранного языка в формировании мировоззрения человека, способности мыслить свободно и независимо, а также знаний и навыков. Трудно правильно общаться на одном языке, знать и сказать несколько слов. Модели коммуникативной компетентности необходимы для эффективного общения студентов
№ | Author name | position | Name of organisation |
---|---|---|---|
1 | Tursunov H.'. | Katta o'qituvchi | Namangan davlat universiteti |
№ | Name of reference |
---|---|
1 | Сокровищница народной мудрости. Предисловиек к сборнику пословици поговорок, собранных В. И. Далем. — «Советская Россия», 1957, 2 июня, № 129; в книге 0 «В. Даль. Пословицы русского народа», Гослитиздат,М 1957, стр.– V.Источник: http://sholohov.lit-info.ru/sholohov/articles/sokrovischnica-narodnoj-udrosti.ht |
2 | ROBERT, J-P. Dictionnaire pratique de didactique du FLE, collection l’essentiel, Paris, 2008 |
3 | Sundell, I. (2001). Från kursplan till klassrum – några reflektioner. In (éds) Ferm, R. & Malmberg, P. (2001) Språkboken. En antologi om språkundervisning och språkinlärning. 2001: 38-46. Stockholm: Statens Skolverk |
4 | Pierre-Yves Roux (2003: 36) ‚Conditions nécessaires à l’entrainement de l’expression orale |
5 | Viau Rolland –La motivaton en contexte scolaire.Persée |
6 | Cours de linguistique générale (1906) Chargement en cours Lausanne : Payot, 1906 |
7 | Dictionnaire du français« le petit Larousse »,Paris, 2008, P.82 |
8 | CALVET J, «COMPETENCE &PERFORMANCE, linguistique» in Encylopædia Universalis, disponible sur [http://www.universalis.fr/encyclopedie/competence-et-performance-linguistique/], consulté le 16 F |
9 | Cuq J-P, « Dictionnaire de didactique du français langue étrangère et seconde », Clé international, Paris, 2003, P.48 |
10 | BERARD E, « l’approche communicative : théorie et pratiques », Clé international, Paris, 1991, P.11 |
11 | CORNAIRE C, GERMAIN C, « la compréhension oral », Clé international, 1998, P.20 |
12 | CUQ J-P, GRUCA I, » cours de didactique du français langue étrangère et seconde », Grenoble, Presses universitaires de Grenoble, France, 2005, P. 264 |