85

Мақолада математикани ўқитишда тарихий маълумотлардан фойдаланиш масалалари, мақсадга қараб шакл ва таркибни танлаш масалалари кўриб чиқилган. Шунингдек, тарихий-математик маълумотларни хар хил шаклларининг имкониятлари ва улардан фойдаланишнинг бир неча босқишлари келтирилган

  • Web Address
  • DOI
  • Date of creation in the UzSCI system 12-12-2022
  • Read count 85
  • Date of publication 12-11-2020
  • Main LanguageO'zbek
  • Pages343-347
Ўзбек

Мақолада математикани ўқитишда тарихий маълумотлардан фойдаланиш масалалари, мақсадга қараб шакл ва таркибни танлаш масалалари кўриб чиқилган. Шунингдек, тарихий-математик маълумотларни хар хил шаклларининг имкониятлари ва улардан фойдаланишнинг бир неча босқишлари келтирилган

Русский

В статье рассматриваются вопросы использования исторических данных в преподавании математики, выбор формы и композиции в зависимости от поставленной цели. Также перечислены возможности различных форм историко-математических данных и несколько этапов их использовани

English

In the article it has been considered using historical materials in teaching of mathematics, the choice of form and composition depending on the purpose. And also it has been shown the possibilities of different forms of historical-mathematical information and using them in several stages

Author name position Name of organisation
1 Qodirov K.R. Fizika-matematika fanlari nomzodi,dotsent Farg'ona davlat universiteti
2 Mamatqodirov M.M. O'qituvchi Farg'ona davlat universiteti
3 Yigitaliyev Y.U. Talaba Farg’ona davlat universiteti
Name of reference
1 А.Ф. Киселев. Махсус ўқув машғулоти: умумий таълимнинг таркиби ва мазмунини яхшилаш бўйича тажриба. - М. Владовосток, 2001й
2 И.Кеплер. Шароб баррелларининг стереометрияси *Матн+. М.: ОНТИ, 1998 йил
3 Э.А.Дишинский, А. Э. Малик. Х - ХI синфлар учун тарихий-математик танлов учун материаллар (услубий тавсиялар билан) *Матн+ / комп. - Перм: ПСПИ, 1991 йил
Waiting