Mazkur maqolada imkoniyati cheklangan bolalarga umumta’lim muassasalarida ta’limtarbiya berish bo‘yicha ota-onalarda bilimlarni shakllantirish mazmuni va pedagogik
shart-sharoitlari tahlili ochib beriladi.
Mazkur maqolada imkoniyati cheklangan bolalarga umumta’lim muassasalarida ta’limtarbiya berish bo‘yicha ota-onalarda bilimlarni shakllantirish mazmuni va pedagogik
shart-sharoitlari tahlili ochib beriladi.
В статье проанализированы содержание и педагогические условия формирования знаний родителей при обучении детей с особыми нуждами в общеобразовательных школах.
The article reveals the analysis of the content and pedagogical conditions for the formation of parents' knowledge when teaching children with disabilities in secondary schools.
№ | Author name | position | Name of organisation |
---|---|---|---|
1 | SOLIXOVA G.. | “Surdopedagogika va inklyuziv ta’lim” kafedrasi o‘qituvchisi | Nizomiy nomli TDPU |
№ | Name of reference |
---|