Bolalar maktabgacha ta’lim tashkilotlarida og‘zaki adabiy til me’yorlarini o‘zlashtira boshlaydilar, nutqning maqsad va vazifalariga muvofiq turli xil aloqa sharoitlarida til vositalaridan foydalanishni o‘rganadilar. Mazkur maqola maktabgacha yoshdagi bolalar bilan ishlashda ertaklardan foydalanish imkoniyatlarini ochib beradi.
Bolalar maktabgacha ta’lim tashkilotlarida og‘zaki adabiy til me’yorlarini o‘zlashtira boshlaydilar, nutqning maqsad va vazifalariga muvofiq turli xil aloqa sharoitlarida til vositalaridan foydalanishni o‘rganadilar. Mazkur maqola maktabgacha yoshdagi bolalar bilan ishlashda ertaklardan foydalanish imkoniyatlarini ochib beradi.
Дети начинают осваивать нормы устного литературного языка в дошкольных учреждениях, учатся использовать языковые средства в различных контекстах общения в соответствии с целями и задачами речи. В статье исследуются возможности использования сказок при работе с дошкольниками.
In kindergarten, children begin to master the norms of the oral literary language, learn to speak fluently in different contexts of communication in accordance with the goals and objectives of speech. This article explores the possibilities of using fairy tales when working with preschoolers.
№ | Author name | position | Name of organisation |
---|---|---|---|
1 | VAXOBJONOVA Z.. | katta o‘qituvchisi | Andijon davlat universiteti |
№ | Name of reference |
---|