72

Мақолада мактабгача, айнан 3–7 ёш даврлари хусусиятларига тўхтаб ўтилган, оила ва мактабгача таълим муассасаларининг бола ривожланишидаги роли очиб берилган. Шунингдек, бу борада Ўзбекистонда олиб борилаётган ислоҳотлар ёритилган.

  • Web Address
  • DOI
  • Date of creation in the UzSCI system 11-02-2023
  • Read count 72
  • Date of publication 30-09-2021
  • Main LanguageO'zbek
  • Pages56-57
Ўзбек

Мақолада мактабгача, айнан 3–7 ёш даврлари хусусиятларига тўхтаб ўтилган, оила ва мактабгача таълим муассасаларининг бола ривожланишидаги роли очиб берилган. Шунингдек, бу борада Ўзбекистонда олиб борилаётган ислоҳотлар ёритилган.

Русский

В статье рассматриваются особенности дошкольного образования (3–7 лет), роль семьи и дошкольного образования в развитии ребенка. Также освещаются текущие реформы в У збекистане.

Tags
English

The article examines the features of preschool education, namely 3–7 years old, the role of the family and preschool education in the development of the child. It also
highlights the ongoing reforms in Uzbekistan.

Tags
Author name position Name of organisation
1 Mamarajabova X.. «Мактабгача таълимда инновацион педагогика» йўналиши 101- гуруҳ талабаси Низомий номидаги Тошкент давлат педагогика университети Максим Танк номидаги Беларус давлат педагогика университети
Name of reference
Waiting