Мақолада мактабгача, айнан 3–7 ёш даврлари хусусиятларига тўхтаб ўтилган, оила ва мактабгача таълим муассасаларининг бола ривожланишидаги роли очиб берилган. Шунингдек, бу борада Ўзбекистонда олиб борилаётган ислоҳотлар ёритилган.
Мақолада мактабгача, айнан 3–7 ёш даврлари хусусиятларига тўхтаб ўтилган, оила ва мактабгача таълим муассасаларининг бола ривожланишидаги роли очиб берилган. Шунингдек, бу борада Ўзбекистонда олиб борилаётган ислоҳотлар ёритилган.
В статье рассматриваются особенности дошкольного образования (3–7 лет), роль семьи и дошкольного образования в развитии ребенка. Также освещаются текущие реформы в У збекистане.
The article examines the features of preschool education, namely 3–7 years old, the role of the family and preschool education in the development of the child. It also
highlights the ongoing reforms in Uzbekistan.
№ | Author name | position | Name of organisation |
---|---|---|---|
1 | Mamarajabova X.. | «Мактабгача таълимда инновацион педагогика» йўналиши 101- гуруҳ талабаси | Низомий номидаги Тошкент давлат педагогика университети Максим Танк номидаги Беларус давлат педагогика университети |
№ | Name of reference |
---|