103

Мазкур мақолада болаларга чет тилини ўргатишда уларнинг кўп зеҳнлилиги назариясидан келиб чиққан ҳолда ўқитиш ва баҳолаш, ўқув жараёнига қўшимча равишда ўқувчиларнинг индивидуал, интеллектуал хусусиятларини ҳисобга олган ҳолда уларнинг «кучли томонларига» таяниш ва «кучсиз» томонларини ривожлантиришда ёрдам берадиган усуллардан фойдаланиш масалалари ёритилган.

  • Web Address
  • DOI
  • Date of creation in the UzSCI system 13-02-2023
  • Read count 103
  • Date of publication 30-09-2021
  • Main LanguageO'zbek
  • Pages5-7
Ўзбек

Мазкур мақолада болаларга чет тилини ўргатишда уларнинг кўп зеҳнлилиги назариясидан келиб чиққан ҳолда ўқитиш ва баҳолаш, ўқув жараёнига қўшимча равишда ўқувчиларнинг индивидуал, интеллектуал хусусиятларини ҳисобга олган ҳолда уларнинг «кучли томонларига» таяниш ва «кучсиз» томонларини ривожлантиришда ёрдам берадиган усуллардан фойдаланиш масалалари ёритилган.

Русский

В данной статье рассматриваются вопросы обучения и оценки детей на иностранном языке на основе теории множественного интелекта. Помимо учебного процесса, освещаются вопросы опоры на «сильные стороны» студентов с учетом их индивидуальных, интеллектуальных характеристик и использования методов, которые помогают развивать их «слабые стороны».

Tags
Русский

This article focuses on the issues of teaching and assessing children in a foreign language based on the theory of multiple intelligences, in addition to the educational process, it highlights the issues of relying on the «strengths» of students, taking into account their individual, intellectual characteristics and the use of methods that help develop their «weaknesses».

Tags
Author name position Name of organisation
1 Toshboyeva B.. катта ўқитувчиси Андижон давлат университети
Name of reference
Waiting