Ушбу мақолада ўқувчи шахсини ривожлантиришда психолингвистик билим зарурлиги ифода этилган бўлиб, унда ахборотни нутқ бирликларидан фойдаланган ҳолда тингловчига етказиш, нутқда сўзловчи руҳиятидаги ўзгаришларнинг акс этиши, унинг тингловчига, ўқувчига таъсир этиш масалалари ҳақида фикр юритилади.
Ушбу мақолада ўқувчи шахсини ривожлантиришда психолингвистик билим зарурлиги ифода этилган бўлиб, унда ахборотни нутқ бирликларидан фойдаланган ҳолда тингловчига етказиш, нутқда сўзловчи руҳиятидаги ўзгаришларнинг акс этиши, унинг тингловчига, ўқувчига таъсир этиш масалалари ҳақида фикр юритилади.
№ | Author name | position | Name of organisation |
---|---|---|---|
1 | Yusupova S.J. | Professor | Andijon davlat pedagogika instituti |
№ | Name of reference |
---|---|
1 | 1. Мирзиѐев. Ш.М Қонун устуворлиги ва инсон манфаатларини таъминлаш – юрт тараққиѐти ва халқ фаровонлигини таъминлаш // Халқ сўзи. –Тошкент, 2016, 8 декабрь. – №243. |
2 | 2. Колшанский Г.В. Паралингвистика. –М.:Наука, 1974. – С.34. |
3 | 3. Saul M. ―Jean Piaget‘s theory of cognitive development‖. Simply Psychology. 2018. – P. 9. |
4 | 4. Воркачев С.Т.Лингвокультурология, языковая личность, концепт: становление антропонцетрической парадигмы в языкознании // Филолигические науки.- Москва, 2001.-№ 1.-С. 6. |