128

        Ушбу мақолада ўқувчи шахсини ривожлантиришда психолингвистик билим зарурлиги ифода этилган бўлиб, унда ахборотни нутқ бирликларидан фойдаланган ҳолда тингловчига етказиш, нутқда сўзловчи руҳиятидаги ўзгаришларнинг акс этиши, унинг тингловчига, ўқувчига таъсир этиш масалалари ҳақида фикр юритилади.

  • Web Address
  • DOI
  • Date of creation in the UzSCI system 06-08-2023
  • Read count 128
  • Date of publication 10-12-2022
  • Main LanguageO'zbek
  • Pages3-8
Ўзбек

        Ушбу мақолада ўқувчи шахсини ривожлантиришда психолингвистик билим зарурлиги ифода этилган бўлиб, унда ахборотни нутқ бирликларидан фойдаланган ҳолда тингловчига етказиш, нутқда сўзловчи руҳиятидаги ўзгаришларнинг акс этиши, унинг тингловчига, ўқувчига таъсир этиш масалалари ҳақида фикр юритилади.

Author name position Name of organisation
1 Yusupova S.J. Professor Andijon davlat pedagogika instituti
Name of reference
1 1. Мирзиѐев. Ш.М Қонун устуворлиги ва инсон манфаатларини таъминлаш – юрт тараққиѐти ва халқ фаровонлигини таъминлаш // Халқ сўзи. –Тошкент, 2016, 8 декабрь. – №243.
2 2. Колшанский Г.В. Паралингвистика. –М.:Наука, 1974. – С.34.
3 3. Saul M. ―Jean Piaget‘s theory of cognitive development‖. Simply Psychology. 2018. – P. 9.
4 4. Воркачев С.Т.Лингвокультурология, языковая личность, концепт: становление антропонцетрической парадигмы в языкознании // Филолигические науки.- Москва, 2001.-№ 1.-С. 6.
Waiting