Ушбу мақолада кредит модул шароитида бўлажак бошланғич синф ўқитувчиларини индивудал ишлаш кўникмаларини шакллантириш жараёнида мазмуни баён этлган ҳамда тажриба синов асосида олинган натижаларнинг самарадорлик даражаси анқланган.
Ушбу мақолада кредит модул шароитида бўлажак бошланғич синф ўқитувчиларини индивудал ишлаш кўникмаларини шакллантириш жараёнида мазмуни баён этлган ҳамда тажриба синов асосида олинган натижаларнинг самарадорлик даражаси анқланган.
№ | Author name | position | Name of organisation |
---|---|---|---|
1 | Olimov B.J. | tayanch doktorant | GulDU |
№ | Name of reference |
---|---|
1 | 1. Aбдуллaевa Б.C. вa б.қ. Мaтемaтикa // Педaгoгикa oлий тaълим муaccacaлaрининг 5111700 – «Бoшлaнғич тaълим вa cпoрт-тaрбиявий иш» бaкaлaвр йўнaлиши тaлaбaлaри учун мўлжaллaнгaн дaрcлик – Т.: ТДПУ, 2013. – 340 бет. |
2 | 2. Волков Г.Н. Этнопедагогическая концепция современного национального образования и воспитания // Вестник ун-та РАО, 1999. – № 1. – С. 13-34. |
3 | 3.Wallace M. Training Foreign Language Teachers. – Cambridge University Press, 1991. – 180 p. |
4 | 4. Муслимов Н.А муаллифлиги асосида ёзилган. “Касб таълими ўқитувчиларининг касбий компетентлигини шакллантириш технологияси” номли Монографияси. Фан ва технология.: 2013 й. 6-10 б. |
5 | 5. Азизходжаева Н.Н. Педагогик технология ва педагогик маҳорат. Ўқув қўлланма. – Тошкент: ТГПУ, 2003. – 174 б. |