Hozirgi kunda mamlakatimiz ta’lim sohasini rivojlantirishning asosiy omillaridan biri boshlang’ich ta’limdir. Shuning uchun ham ta’lim tizimida bo’lajak boshlang’ich sinf o’qituvchilarining refleksiv pozitsiyasini isloh qilishning kreativ texnalogiyalari amaliyotga tatbiq etilmoqda. Shundan kelib chiqqan holatda, Ushbu maqola video darslar orqali bo’lajak boshlang’ich sinf o’qituvchilarida kasbiy refleksiv ko’nikmani takomillashtirish haqida so’z yuritadi.
Hozirgi kunda mamlakatimiz ta’lim sohasini rivojlantirishning asosiy omillaridan biri boshlang’ich ta’limdir. Shuning uchun ham ta’lim tizimida bo’lajak boshlang’ich sinf o’qituvchilarining refleksiv pozitsiyasini isloh qilishning kreativ texnalogiyalari amaliyotga tatbiq etilmoqda. Shundan kelib chiqqan holatda, Ushbu maqola video darslar orqali bo’lajak boshlang’ich sinf o’qituvchilarida kasbiy refleksiv ko’nikmani takomillashtirish haqida so’z yuritadi.
№ | Author name | position | Name of organisation |
---|---|---|---|
1 | Mirzayeva S.D. | magistr | NamDPI |
№ | Name of reference |
---|---|
1 | 1. O’zbekiston Respublikasi Prezidenti Sh.M.Mirziyoyev Yangi O’zbekiston Taraqqiyot Strategiyasi-T.: “ O’zbekiston”, 2022 |
2 | 2. X.I.Ibragimov, U.A.Yo’ldashev, X. Bobomirzayev. Pedagogika-psixologiya-T.,2009. |
3 | 4. Sobirova.M Bo’lajak boshlang’ich sinf o’qituvchisining kasbiy kompetentligini rivojlantirish-N.,2022. |