Ushbu maqolada sinfdan tashqari mashg‘ulotlarda harakatli o‘yinlar orqali o‘quvchilarning milliy g‘ururini rivojlantirishga doir taklif va mulohazalar ishlab chiqildi. Harakatli o‘yinlar – o‘quvchilarining milliy g‘ururini mustahkamlash, irodasini baqquvvat qilish, ularni o‘z mustaqil fikriga ega bo‘lgan barkamol inson bo‘lib tarbiyalash, tafakkurida o‘zligini unutmaslik, ota-bobolarning muqaddas qadriyatlarini asrab avaylash, hurmat qilish fazilatlarini qaror toptirishi haqida atroflicha fikr-mulohazalar yuritildi.
Ushbu maqolada sinfdan tashqari mashg‘ulotlarda harakatli o‘yinlar orqali o‘quvchilarning milliy g‘ururini rivojlantirishga doir taklif va mulohazalar ishlab chiqildi. Harakatli o‘yinlar – o‘quvchilarining milliy g‘ururini mustahkamlash, irodasini baqquvvat qilish, ularni o‘z mustaqil fikriga ega bo‘lgan barkamol inson bo‘lib tarbiyalash, tafakkurida o‘zligini unutmaslik, ota-bobolarning muqaddas qadriyatlarini asrab avaylash, hurmat qilish fazilatlarini qaror toptirishi haqida atroflicha fikr-mulohazalar yuritildi.
№ | Author name | position | Name of organisation |
---|---|---|---|
1 | Nuriddinova A.. | talaba | NamDU. |
№ | Name of reference |
---|---|
1 | 1. Ўзбекистон Республикаси Президентининг 2017 йил 7 февралдаги “Ўзбекистон Республикасини янада ривожлантириш бўйича Ҳаракатлар стратегияси тўғрисида”ги ПФ-4947-сон |
2 | 2. O‘zbekiston Respublikasi Prezidentining 2020-yil 6-noyabrdagi “O‘zbekistonning yangi taraqqiyot davrida ta’lim-tarbiya va ilm-fan sohalarini rivojlantirish chora-tadbirlari to‘g‘risida PQ-4884-son |
3 | 3. Usmonxo‘jayev, T. “Milliy harakatli o‘yinlar” Toshkent o‘qituvchi –2000. B-13. |
4 | 4. Qosimov, A.Sh. “Harakatli o‘yinlar metodik qo‘llanma” Toshkent o‘qituvchi – 1983. B-32. |