260

Инcoн дунёқараши фикрлаш услубига жамиятнинг сиёсий тизими маънавий ҳаёти бевосита таъсир этади. Маънавий тарбия билан шуғулланишдан иборат булган барча институтлар, одатда, уз куч-гайратини тизимнниг шахсга таъсирини такомиллаштиришга қаратадилар. Зеро, ёш авлодимизнинг қалби ва онгини асраш, уларни миллий ва умумбашарий қадриятлар руҳида тарбиялаш, фарзандларимизни дунёда рўй бераётган сиёсий жараёнларнинг маъно-мазмуни ва асл сабабларини чуқур англаши, уз атрофида содир бўлаётган воқеалар ҳақида ҳаққоний маълумотларга эга, оқни қорадан ажратишга қодир бўлишига эришиш таълим-тарбия ва маънавий- маърифий ишларимизнинг асосий шарти ва мезони бўлиши даркор. Аммо, уз ичқи қонунлари, ёш ва бошка хусусиятларига эга бўлган шаҳс бу таъсирларпи доим хам ўз-ўзидан қабул қилавермаслигини кўрмаслик хам мумкин эмас. Шахс камол топишининг турли боскичларида унинг сиёсий ахборотни таҳлил килиш имкониятларини хисобга олиш жуда мухимдир

  • Web Address
  • DOI10.26739/2181-9505-2019-1-3
  • Date of creation in the UzSCI system 14-11-2019
  • Read count 246
  • Date of publication 13-11-2019
  • Main LanguageO'zbek
  • Pages28-38
Ўзбек

Инcoн дунёқараши фикрлаш услубига жамиятнинг сиёсий тизими маънавий ҳаёти бевосита таъсир этади. Маънавий тарбия билан шуғулланишдан иборат булган барча институтлар, одатда, уз куч-гайратини тизимнниг шахсга таъсирини такомиллаштиришга қаратадилар. Зеро, ёш авлодимизнинг қалби ва онгини асраш, уларни миллий ва умумбашарий қадриятлар руҳида тарбиялаш, фарзандларимизни дунёда рўй бераётган сиёсий жараёнларнинг маъно-мазмуни ва асл сабабларини чуқур англаши, уз атрофида содир бўлаётган воқеалар ҳақида ҳаққоний маълумотларга эга, оқни қорадан ажратишга қодир бўлишига эришиш таълим-тарбия ва маънавий- маърифий ишларимизнинг асосий шарти ва мезони бўлиши даркор. Аммо, уз ичқи қонунлари, ёш ва бошка хусусиятларига эга бўлган шаҳс бу таъсирларпи доим хам ўз-ўзидан қабул қилавермаслигини кўрмаслик хам мумкин эмас. Шахс камол топишининг турли боскичларида унинг сиёсий ахборотни таҳлил килиш имкониятларини хисобга олиш жуда мухимдир

Русский

Люди имеют прямое отно0ение к духовной жизни политической системы общества. Все учреждения, занимающиеся духовным образованием, обычно направляют свои усилия на улуч0ение личности системы. Чтобы сохранить сердце и сознание молодого поколения, воспитать их в духе национальных и общечеловеческих ценностей, чтобы наши дети могли понять суть и коренные причины политических процессов в мире, уметь различать реалии происходящих вокруг них событий, Основное условие и критерий нашей воспитательной и духовно-просветительской работы. Однако человек, обладающий собственными внутренними законами, возрастом или другими характеристиками, не может постоянно ощущать эти эффекты. Важно учитывать возможности анализа политической информации на разных этапах личностного развития.

Author name position Name of organisation
1 Qurbonniyazova R..
Name of reference
1 1. Mirziyoev, Sh.M.(2018). 'Milliy taraqqiyot yo'limizni qat'iyat bilan davom ettirib, yangi bosqichga ko'taramiz'. Toshkent: O'zbekiston, -b.500.
2 2. Bruhl, L. (1994). Supernatural in primitive thinking '. Moscow. Pedagogy-Press, c. 608.
3 3. Gurevich, A.Y. (1999). 'The problem of mentalities in modern historiography' // Universal history: discussions, new approaches. Moscow, Science, - p.79.
4 4. Field, D. (1996). 'The history of mentality in foreign historical literature' // Mentality and agrarian development (XIX-XX centuries). Proceedings of the international conference. Moscow. Science, - p.11.
5 5. Anufriev, EA, Lesnaya, L.V. (1997). 'Mentality as a socio-political and spiritual phenomenon' // Socio-political journal, ¹3. - p. 25-.
6 6. Piaget, J. (1994). 'Selected psychological works'. Moscow: p.456.
7 7. Kaxxarova, S. (2009). 'Global manaviata-globalallasuv asosi'. Toshkent: Tafakkur, B.89.
8 8. Kaxxarova, S. (2009). 'Global manaviata-globalallasuv asosi'. Toshkent: Tafakkur, B.80.
Waiting