Муаллиф ушбу мақолада спортчиларнинг мусобақага психологик тайёрлашда ваҳималилик ҳолатини оптималлаштиришнинг илмий методик жиҳатларини экспериментал асосида ёритиб берган.
Муаллиф ушбу мақолада спортчиларнинг мусобақага психологик тайёрлашда ваҳималилик ҳолатини оптималлаштиришнинг илмий методик жиҳатларини экспериментал асосида ёритиб берган.
В данной статье автор разъяснил научно-методические аспекты оптимизации состояния тревожности при психологической подготовке спортсменов к соревнованиям на экспериментальной основе.
In this article, the author explained the scientific and methodological aspects of optimizing the state of anxiety in the psychological preparation of athletes for competitions on an experimental basis.
№ | Author name | position | Name of organisation |
---|---|---|---|
1 | Gapporov Z.G. | Pedagogika fanlari nomzodi, professor | O'zbekiston davlat jismoniy tarbiya va sport universiteti |
2 | Ishtayeva R.A. | O'qituvchi | 230-umumiy oʻrta taʼlim maktabi |
№ | Name of reference |
---|---|
1 | 1. Горбунов Г.Д. Психопедагогика спорта, изд. «советский спорт» М, 2006. |
2 | 2. Уэйнберг Р.С.,Гоулд Д. Основы психологии спорта и физической куьтуры. киев, олимпийская литература, 2001 |
3 | 3. Гаппаров З.Г. Спорт психологияси. Дарслик, -Тошкент: «Меҳридарё», – 2011 -345б. |
4 | 4. Гаппаров З.Г., Мавлонбоевич, И. Ж., & Хамиджонович, Х. О. (2022). Спорт мусобақаларининг психологик ҳусусиятлари. ўзбекистонда фанлараро инновациялар ва илмий тадқиқотлар журнали, 2(14), 284-289. |
5 | 5. Иштаев, Ж. М. (2022). Мактаб ёшидаги қизларнинг портлаш қобилият кўрсаткичлари ва уларнинг таҳлили (1-11 синфлар мисолида). Фан-Спортга, (1), 46-48. |
6 | 6. Гаппаров, З. Г., Иштаев, Ж. М., & Хасанов, О. Х. (2022). Мактаб ёшидаги ўқувчиларнинг портлаш қобилият кўрсаткичлари орқали спорт турларига йўналтириш. Cентрал Асиан Ресеарч Жоурнал фор Интердисcиплинарй Студиес (CАРЖИС), 2(11), 495-500. |
7 | 7. Гаппаров, З. Г., Иштаев, Ж. М., Хасанов, О. Х., & Хасанов, О. А. (2022). Сущность психологической подготовки. Cентрал Асиан Ресеарч Жоурнал фор Интердисcиплинарий Студиес (CАРЖИС), 2(11), 483-488. |