Ушбу мақолада “Тармоқ технологиялари” фанини ўқитиш самарадорлигини оширишга йўналтирилган метод ва замонавий ўқитиш воситалари таҳлил қилинган. Таҳлил натижалари асосида фанни ўқитишга мос келадиган метод ва воситалар ҳақида хулосалар келтирилган.
Ушбу мақолада “Тармоқ технологиялари” фанини ўқитиш самарадорлигини оширишга йўналтирилган метод ва замонавий ўқитиш воситалари таҳлил қилинган. Таҳлил натижалари асосида фанни ўқитишга мос келадиган метод ва воситалар ҳақида хулосалар келтирилган.
В статье анализируются методы и современные учебные пособия, направленные на повышение эффективности преподавания предмета “Сетевые технологии”. По результатам анализа делаются выводы о подходящих методах и инструментах преподавания темы.
The article analyzes the methods and modern teaching aids aimed at increasing the effectiveness of teaching the subject "Network technologies". Based on the results of the analysis, conclusions are drawn about suitable methods and tools for teaching the topic.
№ | Author name | position | Name of organisation |
---|---|---|---|
1 | Muminov B.B. | professor | Toshkent axborot texnologiyalari universiteti |
2 | Djurayev D.D. | o'qituvchi | Navoiy davlat pedagogika instituti |
№ | Name of reference |
---|---|
1 | Абдуқодиров А.А., Тўраев Б.З. Информатика ва ахборот технологиялари соҳасидаги бўлажак мутахассис кадрларнинг касбий компетентлигини шакллантириш назарияси ва методикаси. Монография. – Тошкент: “Наврўз”, 2015. – 174 б. |
2 | Загвязинский В.И. Теория обучения: Современная интерпретация: Учебное пособие для студентов высших педагогических учебных заведений. М.: Издательский центр “Академия”, 2012. - 192 с. |
3 | Ибрагимова Г.Н. Интерфаол ўқитиш методлари ва технологиялари асосида талабаларнинг креативлик қобилиятларини ривожлантириш // Педагогика фанлари бўйича фалсафа доктори (PhD) илмий даражасини олиш учун ёзилган автореферат. – Тошкент, 2017. – 39 б. |
4 | Калекеева Т.Т. Таълимни ахборотлаштириш шароитида бўлажак информатика ўқитувчиларини тайёрлаш мазмунини такомиллаштириш // Педагогика фанлари бўйича фалсафа доктори (PhD) илмий даражасини олиш учун ёзилган автореферат. – Тошкент, 2019. – 52 б. |
5 | Лутфиллаев М.Ҳ. Олий таълим ўқув жараёнини такомиллаштиришда ахборот технологияларини интеграциялаш назарияси ва амалиёти (Информатика ва табиий фандар мисолида) // Педагогика фанлари доктори илмий даражасини олиш учуй диссертация. – Самарканд, 2005. – 212 б. |
6 | Мўминов Б.Б. Информатикадан амалий ва лаборатория машғулотлари учун педагогик дастурий таъминот яратиш ва фойдаланиш методикаси (академик лицейларнинг аниқ фанлар йўналиши мисолида) // Педагогика фанлари номзоди илмий даражасини олиш учун диссертация. – Тошкент, 2009. – 177 б. |
7 | Мурадова Ф.Р. Касб-ҳунар коллежларида “Информатика ва ахборот технологиялари” фанини ўқитишда дидактик ўйинлардан фойдаланиш методикасини такомиллаштириш // Педагогика фанлари бўйича фалсафа доктори (PhD) илмий даражасини олиш учун ёзилган автореферат. – Тошкент, 2018. – 46 б. |
8 | Омонов Ҳ.Т., Хўжаев Н.Х., Мадьярова С.А., Эшчонов Э.У. “Педагогик технологиялар ва педагогик маҳорат” дарслик. 65-б. Тошкент – 2012. |
9 | Подласый И.П. Педагогика: 100 вопросов - 100 ответов. Учебное пособие для вузов. М.: Владос-пресс, 2004. |
10 | Суропов Б.М. Электрон таълим муҳитида ахборот-коммуникация технологиялари фанини ўқитишнинг методик таъминотини такомиллаштириш // Педагогика фанлари бўйича фалсафа доктори (PhD) илмий даражасини олиш учун ёзилган автореферат. – Тошкент, 2019. – 52 б. |
11 | Тайлаков Н.И. Узлуксиз таълим тизими учун ўқув адабиётлари янги авлодни яратишнинг илмий-педагогик асослари (Информатика курси мисолида) // Педагогика фанлари доктори илмий даражасини олиш учун диссертация. – Тошкент, 2006. – 362 б. |
12 | Философиский словарь. 5-изд. // Под ред. П.Т.Фролова. – Москва, 1987. – с. 278. |
13 | Харламов И.Ф. Воспитательные функции методов обучения. Мозонсона. – М.: Педагогика, 1980. |
14 | Ҳайитов А.Ғ. Умумий ўрта таълимда информатика ва ҳисоблаш техникаси асосларини ўқитишни компьютерлаштириш назарияси ҳамда амалиёти // Педагогика фанлари доктори илмий даражасини олиш учун ёзилган автореферат. – Тошкент, 2006. – 40 б |
15 | Щукина Г.И. Методы обучения как компонент учебного процесса. Мозонсона. – М.:Педагогика, 1980. |
16 | Юлдошев И.А. Тармоқ технологияси асосида “Информатика ва ахборот технологиялари” фанини ўқитиш самарадорлигини ошириш методикасини такомиллаштириш (касб-ҳунар коллежлари мисолида) // Педагогика фанлари бўйича фалсафа доктори (PhD) илмий даражасини олиш учун ёзилган автореферат. – Тошкент, 2019. – 48 б. |