134

Ушбу мақолада “Тармоқ технологиялари” фанини ўқитиш самарадорлигини  оширишга  йўналтирилган  метод  ва  замонавий  ўқитиш воситалари  таҳлил  қилинган.  Таҳлил  натижалари  асосида  фанни  ўқитишга мос келадиган метод ва воситалар ҳақида хулосалар келтирилган.

  • Web Address
  • DOI
  • Date of creation in the UzSCI system 19-02-2024
  • Read count 134
  • Date of publication 30-12-2020
  • Main LanguageO'zbek
  • Pages4-13
Ўзбек

Ушбу мақолада “Тармоқ технологиялари” фанини ўқитиш самарадорлигини  оширишга  йўналтирилган  метод  ва  замонавий  ўқитиш воситалари  таҳлил  қилинган.  Таҳлил  натижалари  асосида  фанни  ўқитишга мос келадиган метод ва воситалар ҳақида хулосалар келтирилган.

Русский

В статье анализируются методы и современные учебные пособия,  направленные  на  повышение  эффективности  преподавания предмета “Сетевые технологии”. По результатам анализа делаются выводы о подходящих методах и инструментах преподавания темы.

English

The  article  analyzes  the  methods  and  modern  teaching  aids aimed  at  increasing  the  effectiveness  of  teaching  the  subject  "Network technologies".  Based  on  the  results  of  the  analysis, conclusions  are  drawn  about suitable methods and tools for teaching the topic.

Author name position Name of organisation
1 Muminov B.B. professor Toshkent axborot texnologiyalari universiteti
2 Djurayev D.D. o'qituvchi Navoiy davlat pedagogika instituti
Name of reference
1 Абдуқодиров А.А., Тўраев Б.З. Информатика ва ахборот технологиялари соҳасидаги бўлажак мутахассис кадрларнинг касбий компетентлигини шакллантириш назарияси ва методикаси. Монография. – Тошкент: “Наврўз”, 2015. – 174 б.
2 Загвязинский В.И. Теория обучения: Современная интерпретация: Учебное пособие для студентов высших педагогических учебных заведений. М.: Издательский центр “Академия”, 2012. - 192 с.
3 Ибрагимова Г.Н. Интерфаол ўқитиш методлари ва технологиялари асосида талабаларнинг креативлик қобилиятларини ривожлантириш // Педагогика фанлари бўйича фалсафа доктори (PhD) илмий даражасини олиш учун ёзилган автореферат. – Тошкент, 2017. – 39 б.
4 Калекеева Т.Т. Таълимни ахборотлаштириш шароитида бўлажак информатика ўқитувчиларини тайёрлаш мазмунини такомиллаштириш // Педагогика фанлари бўйича фалсафа доктори (PhD) илмий даражасини олиш учун ёзилган автореферат. – Тошкент, 2019. – 52 б.
5 Лутфиллаев М.Ҳ. Олий таълим ўқув жараёнини такомиллаштиришда ахборот технологияларини интеграциялаш назарияси ва амалиёти (Информатика ва табиий фандар мисолида) // Педагогика фанлари доктори илмий даражасини олиш учуй диссертация. – Самарканд, 2005. – 212 б.
6 Мўминов Б.Б. Информатикадан амалий ва лаборатория машғулотлари учун педагогик дастурий таъминот яратиш ва фойдаланиш методикаси (академик лицейларнинг аниқ фанлар йўналиши мисолида) // Педагогика фанлари номзоди илмий даражасини олиш учун диссертация. – Тошкент, 2009. – 177 б.
7 Мурадова Ф.Р. Касб-ҳунар коллежларида “Информатика ва ахборот технологиялари” фанини ўқитишда дидактик ўйинлардан фойдаланиш методикасини такомиллаштириш // Педагогика фанлари бўйича фалсафа доктори (PhD) илмий даражасини олиш учун ёзилган автореферат. – Тошкент, 2018. – 46 б.
8 Омонов Ҳ.Т., Хўжаев Н.Х., Мадьярова С.А., Эшчонов Э.У. “Педагогик технологиялар ва педагогик маҳорат” дарслик. 65-б. Тошкент – 2012.
9 Подласый И.П. Педагогика: 100 вопросов - 100 ответов. Учебное пособие для вузов. М.: Владос-пресс, 2004.
10 Суропов Б.М. Электрон таълим муҳитида ахборот-коммуникация технологиялари фанини ўқитишнинг методик таъминотини такомиллаштириш // Педагогика фанлари бўйича фалсафа доктори (PhD) илмий даражасини олиш учун ёзилган автореферат. – Тошкент, 2019. – 52 б.
11 Тайлаков Н.И. Узлуксиз таълим тизими учун ўқув адабиётлари янги авлодни яратишнинг илмий-педагогик асослари (Информатика курси мисолида) // Педагогика фанлари доктори илмий даражасини олиш учун диссертация. – Тошкент, 2006. – 362 б.
12 Философиский словарь. 5-изд. // Под ред. П.Т.Фролова. – Москва, 1987. – с. 278.
13 Харламов И.Ф. Воспитательные функции методов обучения. Мозонсона. – М.: Педагогика, 1980.
14 Ҳайитов А.Ғ. Умумий ўрта таълимда информатика ва ҳисоблаш техникаси асосларини ўқитишни компьютерлаштириш назарияси ҳамда амалиёти // Педагогика фанлари доктори илмий даражасини олиш учун ёзилган автореферат. – Тошкент, 2006. – 40 б
15 Щукина Г.И. Методы обучения как компонент учебного процесса. Мозонсона. – М.:Педагогика, 1980.
16 Юлдошев И.А. Тармоқ технологияси асосида “Информатика ва ахборот технологиялари” фанини ўқитиш самарадорлигини ошириш методикасини такомиллаштириш (касб-ҳунар коллежлари мисолида) // Педагогика фанлари бўйича фалсафа доктори (PhD) илмий даражасини олиш учун ёзилган автореферат. – Тошкент, 2019. – 48 б.
Waiting