73

Ushbu maqolamizda turli xil raqamli ta’lim texnologiyalari va ularning  ta’lim  jarayonidagi  imkoniyatlari  tasvirlangan.  Darsni  raqamli  ta’lim texnologiyalari va kompyuter ko‘magidan foydalanib tashkil etilganda, o‘quvchilar va  o‘qituvchilar uchun eng samarali, mos va qiziqarli bo‘lishi uchun rejalashtirish  mumkin.  Raqamli  ta’lim  texnologiyalari  yordamida  bilish  faoliyatini  tashkil etishning eng ko‘p tarqalgan shakllari individual va  frontal  ta’lim shakllarining  har ikkalasidan  bir vaqtda  foydalanish mumkin.

  • Web Address
  • DOI
  • Date of creation in the UzSCI system 22-02-2024
  • Read count 73
  • Date of publication 30-09-2021
  • Main LanguageO'zbek
  • Pages23-38
Ўзбек

Ushbu maqolamizda turli xil raqamli ta’lim texnologiyalari va ularning  ta’lim  jarayonidagi  imkoniyatlari  tasvirlangan.  Darsni  raqamli  ta’lim texnologiyalari va kompyuter ko‘magidan foydalanib tashkil etilganda, o‘quvchilar va  o‘qituvchilar uchun eng samarali, mos va qiziqarli bo‘lishi uchun rejalashtirish  mumkin.  Raqamli  ta’lim  texnologiyalari  yordamida  bilish  faoliyatini  tashkil etishning eng ko‘p tarqalgan shakllari individual va  frontal  ta’lim shakllarining  har ikkalasidan  bir vaqtda  foydalanish mumkin.

Русский

В  нашей  статье  описаны  различные  цифровые образовательные технологии и их возможности в образовательном процессе. Когда  урок  организован  с  использованием  цифровых  образовательных технологий и компьютерной поддержки, он может быть запланирован таким образом, чтобы быть наиболее эффективным, актуальным и интересным для учащихся  и  преподавателей.  Наиболее  распространенные  формы организации  познавательной  деятельности  с  помощью  цифровых образовательных  технологий  могут  использоваться  одновременно  как индивидуальные, так и фронтальные формы обучения.

English

This article describes the different digital learning technologies and  their  potential  in  the  educational  process.  When  a  lesson  is  organized  using digital learning technologies and computer support, it can be planned to be most effective, relevant,  and fun for students and teachers. The most common forms of organizing  learning  activities  using  digital  learning  technologies  can  be  used simultaneously in both individual and frontal forms of learning.

Author name position Name of organisation
1 Berdiyeva D.E. o'qituvchi Navoiy davlat pedagogika instituti
Name of reference
1 O‘zbekiston respublikasi prezidenti Shavkat Mirziyoyevning “Pedagogik ta’lim sohasini yanada rivojlantirish chora-tadbirlari to‘g‘risida”gi 2020-yil 27-fevral, PQ-4623-sonli prezident qarori.
2 Каймин В.А.. Информатика. Высшее образование – “Инфра М”, 2003 год, 162-164стр.
3 Махамов Х.Т., Турдиев Э.Ж., Tаълимда ахборот-коммуникация ва инновацион технологиялар, “Tаълим ва технология” илмий-услубий мақолалар тўплами, 3-қисм. Tермиз, 31-бет, 2018.
4 Xamdamov R., Taylaqov N., Begimqulov U., Sayfiev J. Elektron universitet, elektron vazirlik, masofaviy ta’lim texnologiyalari. Uslubiy qo‘llanma, Toshkent, 2011.  17-19b.
5 Громов Ю.Ю. и другие. Информационные технологии. Издательство: ФГБОУ ВПО “ТГТУ”. Тамбов. 2015, – 98стр.
6 Алиев М.Ч.. “Ахборот технологиялари” ўқув қўлланмаси (ўзбек ва рус тилларида).  T.: ЎзДЖТУ 2018 , – 65б.
7 Шефер.Е.А. Использование цифровых технологий в образовательном процессе / Е. А. Шефер. —// Молодой ученый. — 2021. — № 16 (358). — С. 22-25.
8 Kenjabayev A.T., Ikramov M.M., Allanazarov A.A.. Axborotkommunikatsiya texnologiyalari. O‘quv-qo‘llanma.T.-“O‘zbekitson faylasuflari milliy jamiyati nashriyoti”. 2017.- 408 b;
9 Бочаров М. И., Симонова И. В. Превентивные средства и методы противодействия негативным воздействиям на личность со стороны информационно-агрессивной среды Интернет // Научный поиск. 2014. № 2.2. – С. 6–16.
10 Выготский . С. Проблема возраста // Выготский . С. Собрание сочинений: в 6 т. Т. 4. Москва: Педагогика, 1984. С. 244–268.
11 Madaminov R.U. ”Delphi dasturlash tilida elektron ta’lim texnologiyalarini yaratish metodikasi’’ , Magistrlik dissertatsiyasi. Nukus, 2016, 23-30b.
12 https://lex.uz/
13 https://studbooks.net/
14 HTTPS://N.ZIYOUZ.COM/
15 HTTPS://RU.WIKIPEDIA.ORG/WIKI/МУ ЬТИМЕДИА
16 HTTPS://wiki.km-school.ru/wiki/index.php/Что_такое_мультимедиа
Waiting