Ushbu maqolada umumiy o‘rta ta’lim muassasalari uchun ochiq kodli axborot-ta’lim muhitini yaratish va joriy etishga oid taklif va tavsiyalar keltirilgan.
Ushbu maqolada umumiy o‘rta ta’lim muassasalari uchun ochiq kodli axborot-ta’lim muhitini yaratish va joriy etishga oid taklif va tavsiyalar keltirilgan.
В этой статье представлены предложения и рекомендации по созданию и внедрению информационной и учебной среды с открытым исходным кодом для общего среднего образования.
This article provides suggestions and recommendations for creating and implementing an open source information and learning environment for general secondary education
№ | Author name | position | Name of organisation |
---|---|---|---|
1 | Elmurodov J.A. | o'qituvchi | A.Avloniy nomidagi xalq ta'limi tizimi rahbar va mutaxassis xodimlarini qayta tayyorlash va malakasini oshirish instituti |
№ | Name of reference |
---|---|
1 | Галкин Д.В. Проблемы образования в контексте информатизации: в поисках модели практической педагогики/д.в.галкин // гуманитарная информатика. 2010. вып.3. [электронный ресурс]. – сетевой режим доступа: https://cyberleninka.ru/article/n/problemy-obrazovaniya-v-konteksteinformatizatsii-v-poiskah-modeli-kriticheskoy-pedagogiki/viewer |
2 | Гафурова Н.В. Риски информатизации общества в контексте социализации подрастающего поколения // Образование и социализация личности в современном обществе // Материалы 5-й Всероссийской научной конференции, посвященной 75-летию КГПУ им. В. П. Астафьева. – Красноярск: КГПУ, 2007. – С. 86-88. |
3 | Elmurodov J.A. Matematika fanini o‘qitish samaradorligini oshirishning noan’anaviy usullari // Xalq ta’limi xodimlarini qayta tayyorlash va ularning malakasini oshirish ta’limi sifati va samaradorligini ta’minlashning dolzarb masalalari: Respublika ilmiy-amaliy anjumani. – Toshkent, 2017. – B. 211-212. |
4 | Овчинникова, К.Р. К вопросу об определении понятия электронный учебник // Вестник Оренбургского государственного университета он-лайн [Электронный ресурс]. – Сетевой режим доступа: http://vestnik.osu.ru/2005_12_1/15.pdf |
5 | Charalambos, Y., Delaney, S., Hsu, H., & Mesa, V. (2010). A comparative analysis of the addition and subtraction of fractions in textbooks from three countries. Mathematical Thinking and Learning, 12, 117-151. |
6 | Альжанов А.К. Дидактические основы использования электронного обучения математике в общеобразовательной школе // Автореф. дис.канд.пед.наук. – Астана, 2006. – 26 с. |
7 | Мусатаева И. С. Методика разработки и использования средств информационно-коммуникационных технологий для формирования геометрической компетентности учащихся основной школы // Диссертация. – Алма-Аты. 2008, – 227 с. |
8 | Elmurodov J.A. geometriya kursidan multimediali elektron o‘quv majmua yaratish bosqichlari va usullari // Fizika, matematika va informatika. – Toshkent, 2020. – № 3. – B. 105-110.b |
9 | Mirsanov U.M. Umumiy o‘rta ta’lim maktablarida matematikani amaliy dasturlar yordamida o‘qitish samaradorligini oshirish metodikasi (5–6-sinflar misolida) // Pedagogika fanlari bo‘yicha falsafa doktori (PhD) dissertatsiyasi. – Toshkent, 2019. – 190 b. |
10 | Jamolov A.K. Tibbiyot kollejlarida o‘rta tibbiy xodimlar tayyorlashning innovatsion texnologiyalari // Pedagogika fanlari bo‘yicha falsafa doktori (PhD) dissertatsiyasi. – Toshkent, 2019. – 162 b. |
11 | Мусатаева И. С. Методика разработки и использования средств информационно-коммуникационных технологий для формирования геометрической компетентности учащихся основной школы // Диссертация. – Алма-Аты. 2008, – 227 с. |
12 | Михайлова Н.В. Особенности организации асинхронного обучения студентов вуза в электронной среде // Вестник ОГУ №2 (138)/февраль 2012. – С. 149-154. http://vestnik.osu.ru/2012_2/25.pdf |
13 | Mirsanov U.M. Matematika turkumiga kiruvchi fanlardan elektron axborot-ta’lim resurslarini yaratish va foydalanish usullari // “Professional formation of the future teacher” Materials of the international scientific conference. – Prague, 2017. – Б. 22-23. |