37

Ushbu  maqolada  C++  Builder  dasturlash  muhitida talabalarning  dasturlashga  oid  algoritmik  hamda  mantiqiy  fikrlashini rivojlantirishga mo‘ljallangan  elektron ta’lim resursi yaratish va  undan foydalanish bo‘yicha taklif va tavsiyalar keltirilgan.

  • Web Address
  • DOI
  • Date of creation in the UzSCI system 22-02-2024
  • Read count 37
  • Date of publication 29-12-2021
  • Main LanguageO'zbek
  • Pages75-83
Ўзбек

Ushbu  maqolada  C++  Builder  dasturlash  muhitida talabalarning  dasturlashga  oid  algoritmik  hamda  mantiqiy  fikrlashini rivojlantirishga mo‘ljallangan  elektron ta’lim resursi yaratish va  undan foydalanish bo‘yicha taklif va tavsiyalar keltirilgan.

Русский

В этой статье представлены предложении и рекомендации по  созданию  и  использованию  электронных  ресурсов  обучения, предназначенного  для  развития  алгоритмического  и  логического  мышления учащихся о программировании в среде программирования C ++ Builder.

English

This article presents suggestions and recommendations for the creation  and  use  of  electronic  learning  resources  designed  to  develop  the algorithmic  and  logical  thinking  of  students  about  programming  in  the  C  ++ Builder programming environment.

Author name position Name of organisation
1 Toxirov F.J. o'qituvchi Navoiy davlat pedagogika instituti
Name of reference
1 Нурбекова Ж.К. Теоретико-методологические основы обучения программированию: Монография. - Павлодар, 2004. – 225 с.
2 Tokhirov F.J. Problems of Developing Students' Algorithmic Thinking about Programming //"ONLINE-CONFERENCES" PLATFORM. – 2021. – С. 169-170.
3 Расулова Г.А. Педагогика олий таълим муассасалари учун мультимедиали электрон дарсликлар яратиш методикасини такомиллаштириш // Педагогика фанлари бўйича фалсафа доктори (PhD) диссертацияси автореферати. – Наманган, 2021. – 28 б.
4 Шкарбан Ф.В. Методика обучения основам объектно-ориентированного программирования бакалавров прикладной информатики с использованием визуальных учебных сред // Автореф. дисс... на соиск. учен. степ, канд. пед. наук. – Волгоград, 2018. –28 с.
5 Бабаходжаева Н.М. Олий таълимда алгоритмлар назарияси фанини ўқитишни такомиллаштиришда ахборот технологияларини қўллаш методикаси (Амалий математика ва информатика таълим йўналиши мисолида) // Педагогика фанлари бўйича фалсафа доктори (PhD) диссертацияси автореферати. – Термиз, 2021. – 28 б.
6 Мамадалиев К.Р. Информатикадан модернизациялашган ўқув aдaбиётлaри ва электрон дарсликларини ярaтишнинг дидактик асосларини такомиллаштириш // Педагогика фанлари бўйича фалсафа доктори (PhD) диссертацияси автореферати. – Чипчиқ, 2021. – 24 б.
7 Морозова И.В. Конструирование электронных образовательных ресурсов в обучении информатике как средство развития универсальных учебных действий будущих учителей. // Дисс... на соиск. учен. степ, канд. пед. наук. – Череповец, 2014.–183 c
8 Атяскина Т.В. Электронные ресурсы как средство формирования умений самообразования будущих техников-программистов // Автореф. дисс... на соиск. учен. степ, канд. пед. наук. – Оренбург, 2018. –24 с.
9 Жўраев В.Т. Электрон таълим муҳитида педагогик дастурий воситалардан фойдаланиш методикасини такомиллаштириш // Педагогика фанлари бўйича фалсафа доктори (PhD) диссертацияси автореферати. – Тошкент, 2021. – 27 б.
10 Белова Е.А. Электронные образовательные ресурсы с элементами автодидактики как средство саморазвития обучающихся профессиональной образовательной организации // Автореф. дисс... на соиск. учен. степ, канд. пед. наук. – Тамбов, 2017. –28 с.
11 Чернобай Е.В. Методическая система подготовки учителей к созданию электронных образовательных ресурсов // Автореф. дисс... на соиск. учен. степ, канд. пед. наук. – Москва, 2008. –23 с
12 Бекчонова Ш.Б. Масофавий таълим жараёнларини рақамли технологиялар асосида индивидуаллаштириш методикаси // Педагогика фанлари бўйича фалсафа доктори (PhD) диссертацияси автореферати. – Тошкент, 2021. – 24 б.
Waiting