Ushbu maqolada axborot-ta’lim muhitining imkoniyatlari hamda immunologiya fanini o‘qitishda axborot-ta’lim muhitidan foydalanishga oid taklif va tavsiyalar keltirilgan.
Ushbu maqolada axborot-ta’lim muhitining imkoniyatlari hamda immunologiya fanini o‘qitishda axborot-ta’lim muhitidan foydalanishga oid taklif va tavsiyalar keltirilgan.
В данной статье представлены возможности информационно-образовательной среды и предложения и рекомендации по использованию информационно-образовательной среды в преподавании иммунологии.
This article presents the possibilities of the information and educational environment and suggestions and recommendations for the use of the information and educational environment in the teaching of immunology.
№ | Author name | position | Name of organisation |
---|---|---|---|
1 | Sharapova G.V. | o'qituvchi | Navoiy davlat pedagogika instituti |
№ | Name of reference |
---|---|
1 | Данилова О.В. Подготовка студентов педагогического вуза к проектированию электронных образовательных ресурсов. Автореф. канд.пед. наук. Чебоксары, 2010. - 23 с. |
2 | Аникушина Л.И. Что такое информационно-образовательная среда? [Электронный ресурс] / Л.И. Аникушина // Социальная сеть работников образова-ния nsportal.ru. - Режим доступа: http://nsportal.ru/shkola/inostrannye-yazyki/angliiskiy- yazyMibrary/2013/01/20/chto-takoe-informatsionno. |
3 | Мирсанов У.М. Математика туркумига кирувчи фанлардан web- порталларни яратиш муаммолари // Тошкент давлат педагогика университети илмий ахборотлари. - Тошкент, 2017- № 1. - Б. 44-47. |
4 | Норбеков А.О.Булажак информатика укитувчиларини тайёрлашда ахборот-таълим мухитидан фойдаланиш муаммолари // Глобаллашув шароитида Узбекистонда инновацион гояларнинг хукукий, иктисодий, ижтимоий- фалсафий, таълимий йуналишларининг ривожланиш истикболлари: Республика онлайн анжумани материаллари. - Тошкент, 2020. - Б. 612-614. |
5 | Рузиев Р.А., Норбеков А.О. Булажак информатика укитувчиларни тайёрлашда ахборот таълим мухитларидан фойдаланиш методикаси // Электрон таълим илмий-услубий журнал. - Навоий, 2020. - № 4. - Б. 52-67. |
6 | Некрасова А. Н., Семчук Н. М. Мультимедийные презентации как средство обучения биологии // Ярославский педагогический вестник- 2011 - №3 - Том11 (Психолого-педагогические науки). - C 74-78. |
7 | Филиппов Е.А. Методика использования средств мультимедиа в обучении общей биологии // Диссертация кандидат педагогических наук. - Санкт-Петербург, 2001. -149 с. |
8 | Петрова О.Г. Информационно-коммуникационная среда обучения биологии как средство повышения качества общего биологического образования // Автореферат диссертации на соискание ученой степени кандидата педагогических наук. - Москва, 2012. - 12 с. |
9 | Крылова Т.И. Средства современных информационно коммуникационных технологий в организации домашней работы по биологии // Автореферат диссертации на соискание ученой степени кандидата педагогических наук. - Москва, 2010. - 18 с. |
10 | Лысенко А.С. Методика комплексного применения традиционных средств обучения и средств новых информационных технологий в курсе общей биологии // Автореферат диссертации на соискание ученой степени кандидата педагогических наук. - Санкт-Петербург, 2007. -18 с. |
11 | Эргашева Г.С. Биология таълимида интерактив дастурий воситалардан самарали фойдаланишни такомиллаштириш // Педагогика фанлари доктори (D s^ диссертацияси автореферати. -Тошкент, 2018. - 56 б. |
12 | Баходирова У.Б. Микробиология фанини укититттда. виртуал таълим технологияларидан фойдаланиш методикасини такомиллаштириш (Педагогика олий таълим муассасалари мисолида) // Педагогика фанлари буйича фалсафа доктори (PhD) илмий даражасини олиш учун тайёрланган диссертация. - Карши, 2020. - 156 б. |