Ушбу мақолада замонавий дарс машғулотлари сифатининг ошиб бориши ва уни маҳорат билан ташкил этишда медиатехнологияларга асосланган холда “Ўқитишнинг беш поғонали методи” асосида дарс ўтишнинг замонавий усулларини таълимга жорий этишга қаратилган таълим жараёнидир. Компьютерда бажариладиган амалий ишларни тўғри ва тўлақонли бажаришда амалий кўникмаларни тез ва мукаммал равишда ўзлаштириши назарда тутилган.
Ушбу мақолада замонавий дарс машғулотлари сифатининг ошиб бориши ва уни маҳорат билан ташкил этишда медиатехнологияларга асосланган холда “Ўқитишнинг беш поғонали методи” асосида дарс ўтишнинг замонавий усулларини таълимга жорий этишга қаратилган таълим жараёнидир. Компьютерда бажариладиган амалий ишларни тўғри ва тўлақонли бажаришда амалий кўникмаларни тез ва мукаммал равишда ўзлаштириши назарда тутилган.
В данной статье речь идет об учебном процессе, направленном на внедрение современных методов обучения на основе «Пятиступенчатой методики обучения» на основе медиатехнологий в ее умелой организации и повышении качества современных уроков.Предназначен для быстрого и совершенного приобретения практических навыков правильного и полного выполнения практической работы, выполняемой на компьютере.
In this article, it is an educational process aimed at introducing modern methods of teaching on the basis of the "Five-step method of teaching" based on media technologies in its skillful organization and increasing the quality of modern lessons. Practical in performing practical tasks performed on the computer correctly and fully.
№ | Author name | position | Name of organisation |
---|---|---|---|
1 | Alimov M.M. | o'qituvchi | Termiz davlat pedagogika instituti |
№ | Name of reference |
---|---|
1 | Закирова Ф.М, Бабаджанов С.С. “Бўлажак ўқитувчининг медиакомпетентлигини ривожлантириш” – Тошкент, 2020 -134б. |
2 | Бабаджонов С.С. Педагогик олий таълим муассасалари талабаларининг медиакомпетентлигини ривожлантириш глобал ижтимойи муаммо сифатида // Педагогика. – Тошкент, 2017. – № 2. Б.79-83. (13.00.00 №6) |
3 | Сулайманова Д.Б. “Информатика ва ахборот технологиялари” фанини медиатехнологиялар асосида ўқитишнинг методик тизимини такомиллаштириш (5-синф мисолида).// Педагогика фанлари бўйича фалсафа доктори (PhD) диссертацияси автореферати. – Тошкент, 2022. – 24 б. |
4 | Сулайманова Д.Б. Тeхник тизимларда АТ фанини ўқитишда инновацион тeхнология элeмeнтларидан фойдаланиш// – Илм-фан ва таълимда инновацион ёндашувлар, муаммолар, таклиф в а ечимлар мавзусидаги7-со н ли Рeспублика илмий-онлайн конфeрeнцияси матeриаллари тўплами. – Тошкeнт,2020. – №3. – Б. 102-105. |
5 | Авлаев О.У., Жураева С.Н., Мирзаева С.М., Таълим методлари – Тошкент, 2017 – Б.148-195. |
6 | Сулайманова Д.Б. Мултимедиа воситалари асосида ўкитишнинг авфзалликлари// Ўзбекистон Республикаси Олий ва Ўрта махсус таълим вазирлиги Тошкент Давлат Техника Университети Профессор-ўқитувчиларнинг илмий ишлар тўплами. – Тошкент, 2014. – Б. 271-272. |
7 | Хоshimоv О. Kоmpyutеrli vа rаqаmli tехnоlоgiyalаri. – Тошкент, 2009. – Б. 271-272. |
8 | Сулайманова Д.Б. Информатика ва АТ дарсларида инновацион технологиялардан фойдаланиш// Ўзбекистон Республикаси Олий ва Ўрта махсус таълим вазирлиги Тошкент Давлат Техника Университети Профессор-ўқитувчиларнинг илмий ишлар тўплами. – Тошкент,2013. – Б. 267-268. |
9 | Шариков А.В. Пионер российского медиаобразования. – Москва, 2000. –С 200. |
10 | Федров А.В. Медиаобразование: история, теория и методика –Ростов, 2001. С 125-126. |
11 | Маматова Я., Сулайманова С. “Ўзбекистон медиатаълим тараққиёти йўлида”. Ўқув қўлланма. –Тошкент, 2015. Б 124-147. |
12 | Ишмухамедов Р ., Абдуқодиров А., Пардаев А. Таълимда инновацион технологиялар (таълим муассасалари педагог ўқитувчилар учун амалий тавсиялар). Ўқув қўлланма. ― Тошкент,2008. ―146 б. |
13 | www.ziyonet.uz |
14 | www.edu.uz |
15 | http://marifat.uz |
16 | http://dic.academic.ru |
17 | http://infosec.uz |
18 | http://malaka.uz |