Ushbu maqolada Python dasturlash tilini o‘rgatishga mo‘ljallangan elektron ta’lim resurs yaratish va foydalanish usullariga oid taklif va tavsiyalar keltirilgan.
Ushbu maqolada Python dasturlash tilini o‘rgatishga mo‘ljallangan elektron ta’lim resurs yaratish va foydalanish usullariga oid taklif va tavsiyalar keltirilgan.
В этой статье представлены предложения и рекомендации по созданию и использованию ресурса электронного обучения, предназначенного для обучения языку программирования Python
This article provides suggestions and recommendations regarding the methods of creating and using an e-learning resource designed to teach the Python programming language.
№ | Author name | position | Name of organisation |
---|---|---|---|
1 | Djumabaev K.N. | o'qituvchi | Qoraqalpoq davlat universiteti |
№ | Name of reference |
---|---|
1 | Илюпова А.А. Основные возможности языка программированияPython //https://infourok.ru/statya-na-temu-osnovnie-vozmozhnosti-yazikaprogrammirovaniya-pyton-1106702.html |
2 | Россум Г. Язык программирования Python. 2001. –454 c. |
3 | Мирсанов У.М. Умумий ўрта таълим мактабларида математикани амалий дастурлар ёрдамида ўқитиш самарадорлигини ошириш методикаси (5– 6-синфлар мисолида) // Педагогика фанлари бўйича фалсафа доктори (PhD) диссертацияси. – Тошкент, 2019. – 190 б. |
4 | Peters K. M-learning: positioning educators for a mobile, connected future //Mobile learning: transforming the delivery of education and training / ed. by M. Ally –AU Press, Athabasca University, 2009. – С. 113-132. |
5 | Jennifer O. An Analysis of e-Learning Impacts & Best Practices in Developing Countries With Reference to Secondary School Education in Tanzania. 2011 Michigan State University Board of Trustees. P. –64. |
6 | Яшин Д.Д. Совершенствование методики применения средств информационных технологий в школьном курсе информатики // Диссертация на соискание учёной степени кандидата педагогических наук. М., Учреждение Российской академии образования «Институт содержания и методов обучения», 2009. –197 с. |
7 | Ильясова Э.Н. Организация вне учебной познавательной деятельности младших школьников в условиях внедрения информационных технологий // Автореферат диссертации на соискание ученой степени кандидата педагогических наук. – Москва, 2004. – 24 с. |
8 | Taylaqov N.I. Elektron darslik yaratishga qo‘yiladigan talablar // Xalq ta’limi . –Toshkent, 2005. – № 2. –B. 17-20. |
9 | Мирсанов У.М. Математика дарсларида Интернет тармоғига жойлаштирилган электрон ахборот-таълим ресурсларидан фойдаланишнинг ютуқ ва камчиликлари // Informatika va axborot kommunikasiya texnologiyalari ta’limini modernizasiyalash istiqbollari: Respublika ilmiy-amaliy konferensiyasi materiallari to‘plami. –Navoiy, 2018. –B. 137-139. |
10 | Мирсанов У.М. Математика туркумига кирувчи фанлардан электрон ахборот-таълим ресурсларини яратиш ва фойдаланиш усуллари // “Professional formation of the future teacher” Materials of the international scientific conference. – Prague, 2017. – Б. 22-23. |