91

Ushbu  maqolada  oliy  ta’lim  muassasalarida  “Kompyuter grafikasi  va  vizuallashtirish”  fanidan  ma’ruza  mashg‘ulotlarini  Flepped  classroom texnologiyasidan foydalanish modeli keltirilgan.  Shuningdek, taklif etilgan modelning samaradorlik  darajasini  aniqlash  bo‘yicha  pedagogik  tajriba-sinov  ishlari natijalarining  samaradorlik  darajasi  Styudent-Fisher  kriteriyasidan  foydalanib isbotlanganligi keltirilgan. 

  • Web Address
  • DOI
  • Date of creation in the UzSCI system 21-03-2024
  • Read count 91
  • Date of publication 31-03-2023
  • Main LanguageO'zbek
  • Pages26-33
Ўзбек

Ushbu  maqolada  oliy  ta’lim  muassasalarida  “Kompyuter grafikasi  va  vizuallashtirish”  fanidan  ma’ruza  mashg‘ulotlarini  Flepped  classroom texnologiyasidan foydalanish modeli keltirilgan.  Shuningdek, taklif etilgan modelning samaradorlik  darajasini  aniqlash  bo‘yicha  pedagogik  tajriba-sinov  ishlari natijalarining  samaradorlik  darajasi  Styudent-Fisher  kriteriyasidan  foydalanib isbotlanganligi keltirilgan. 

Русский

В  данной  статье  представлена  модель  использования технологии  «Перевернутый  класс»  на  лекциях  по  теме  «Компьютерная графика и визуализация» в высших учебных заведениях. Также утверждается, уровень  эффективности  результатов  педагогических  экспериментов  по определению  уровня  эффективности  предлагаемой  модели,  доказаннымкритерием Стьюдента-Фишера.

English

This article presents a model for using the "Flipped Classroom" technology in lectures on the topic "Computer Graphics and Visualization" in higher educational institutions. It is also stated that the level of effectiveness of the results of pedagogical  experiments  to  determine  the  level  of  effectiveness  of  the  proposed 
model, proved by the Student-Fisher criterion.

Author name position Name of organisation
1 Otaqulova D.R. o'qituvchi Navoiy davlat pedagogika instituti
Name of reference
1 Taylakov U.N.Ta’lim muassasalarining yagona elektron axborot ta’lim muhitini yaratish va joriy etish texnologiyalari // Pedagogika fanlari b o‘yicha falsafa doktori (PhD) ilmiy darajasini olish uchun tayyoplangan dissertatsiya. – Toshkent, 2020. –143 b.
2 Abduqodirov A., Pardaev A. Masofali o‘qitish nazariyasi va amaliyoti // Monografiya. – Toshkent, 2009. –146 b.
3 Tayloqov N.I. Uzluksiz ta’lim tizimi uchun o‘quv adabiyotlari yangi avlodini yaratishning ilmiy pedagogik asoslari: Ped. fan. dokt. … diss. –T., 2006. – 362 b.
4 Зaкиpoвa Ф.М. Тeopeтичecкиe и пpaктичecкиe ocнoвы мeтoдичecкoй пoдгoтoвки будущих пpeпoдaвaтeлeй инфopмaтики в пeдaгoгичecких вузaх // Pedagogika fanlapi doktori ilmiy dapajasini olish uchun yozilgan dissertatsiya. – Toshkent, 2008. – 42 b.
5 Байдрахманова Г.А. Обучение компьютерной графике будущих учителей информатики в условиях фундаментализации образования // Диссертация на соискание степени доктора философии (PhD). – Алматы, 2019. – 134 с.
6 Швецкий М.В. Методическая система фундаментальной подготовки будущих учителей информатики в педагогическом вузе в условиях двухступенчатого образования // Диссертация на соискание ученой степени доктора педагогических наук. – СПб., 1994. – 480 с.
7 Усова Н.А. Формирование графической культуры будущего учителя в процессе обучения информатике // Автореферат диссертации на соискание ученой степени кандидата педагогических наук. – Москва, 2010. – 23 с.
8 Kayimova G.A. Fraktal pedagogika tamoyillari asosida «Kompyuter grafikasi» fanini o‘qitishning axborot modellari va baholash usulini ishlab chiqish (05.01.01 - Muhandislik geometriyasi va kompyuter grafikasi. Audio va videotexnologiyalar) // Pedagogika fanlari doktori ilmiy darajasini olish uchun yozilgan dissertatsiya. –Toshkent, 2023. – 149 б.
9 О.Д.Федотова, Э.А.Николаева “Альтернативная образователная технология Флиппед”-2017
10 Sara Arnold-Garza. Towson University. “The Flipped classroom teaching model and its USE for information literacy instruction” -2014
11 Altemueller, L., & Lindquist, C. (2017). Flipped classroom instruction for inclusive learning. British Journal of Special Education, 44(3), 341-358. doi: 10.1111/1467-8578.12177
Waiting