Ushbu maqolada texnika oliy ta’lim muassasalari talabalarini axborot texnologiyalariga oid kompetentligini rivojlantirishda axborot-ta’lim muhitlaridan, ta’lim platformalaridan va ta’limga oid veb-saytlarning imkoniyatlari keltirilgan.
Ushbu maqolada texnika oliy ta’lim muassasalari talabalarini axborot texnologiyalariga oid kompetentligini rivojlantirishda axborot-ta’lim muhitlaridan, ta’lim platformalaridan va ta’limga oid veb-saytlarning imkoniyatlari keltirilgan.
В данной статье представлены возможности использования информационно образовательных сред, образовательных платформ и образовательных веб сайтов для развития компетентности студентов технических высших учебных заведений в области информационных технологий.
This article presents the possibilities of using information and educational environments, educational platforms and educational websites to develop the competence of students of technical higher educational instituti ons in the field of information technology.
№ | Author name | position | Name of organisation |
---|---|---|---|
1 | Abdullayeva D.A. | katta o'qituvchi | Navoiy davlat konchilik va texnologiyalar universiteti |
№ | Name of reference |
---|---|
1 | Mirsanov U. M. Uzluksiz ta’lim tizimida dasturlash texnologiyalarini o‘qitish metodikasini takomillashtirish // Pedagogika fanlari doktori (DSc) ilmiy darajasini olish uchun tayyorlangan dissertatsiya. – Navoiy, 2023. – 332 b. |
2 | Атанасян С. Л. Формирование информационной образовательной среды педагогического вуза // Автореферат диссертации на соискание ученой степени кандидата педагогических наук. – М., 2009. – 49 с. |
3 | Baxodirova U.B. Mikrobiologiya fanini o‘qitishda virtual ta’lim texnologiyalaridan foydalanish metodikasini takomillashtirish (Pedagogika oliy ta’lim muassasalari misolida) // Pedagogika fanlari bo‘yicha falsafa doktori (PhD) ilmiy darajasini olish uchun tayyorlangan dissertatsiya. – Qarshi, 2020. – 156 b. |
4 | Begimqulov U.SH. Pedagogik ta’lim jarayonlarini axborotlashtirishni tashkil etish va boshqarish nazariyasi va amaliyoti // Pedagogika fanlari doktori ilmiy darajasini olish uchun yozilgan dissertatsiya. – Toshkent, 2007. – 280 b. |
5 | Захарова И. Г. Формирование информационной образовательной среды высшего учебного заведения // Диссертации на соискание ученой степени доктора педагогических наук. – Тюмень, 2003. – 399 c. |
6 | Ивкина Л.М. Формирование методической готовности будущих учителей информатики в условиях образовательной платформы «мега-класс» // Диссертация на соискание ученой степени кандидата педагогических наук. Красноярск – 2017. – 145 c. |
7 | Кармановский А.В. Формирование готовности студентов к непрерывному профессиональному образованию в условиях дистанционного обучения // Диссертация на соискание ученой степени кандидата педагогических наук. – Сочи, 2011. – 188 с. |
8 | Снегурова В. И. Методическая система дистанционного обучения математике учащихся общеобразовательных школ // Автореферат диссертации на соискание ученой степени кандидата педагогических наук. – СПб, 2010. – 51 с. |
9 | Тайлақов Н.И. Узлуксиз таълим тизими учун ўқув адабиётлари янги авлодни яратишнинг илмий-педагогик асослари (Информатика курси мисолида) // Педагогика фанлари доктори илмий даражасини олиш учун ёзилган диссертация. – Тошкент, 2006. – 362 б. |
10 | Elmurodov J.A. Umumiy o‘rta ta’lim muassasalari uchun ochiq axborotta’lim muhitini yaratish va joriy etish metodikasini takomillashtirish // Pedagogika fanlari bo‘yicha falsafa doktori (PhD) ilmiy darajasini olish uchun tayyorlangan dissertatsiya. – Toshkent, 2021. – 152 b. |
11 | никушина Л.И. Что такое информационно-образовательная среда? [Электронный ресурс] / Л.И. Аникушина // Социальная сеть работников образова-ния nspоrtаl.ru. – Режим доступа: http://nspоrtаl.ru/shkоlа/inоstrаnnyе-yаzyki/аngliiskiy- |
12 | Гильмутдинов А. Х. Электронное образование на платформе Mооdlе / А. Х. Гильмутдинов, Р. А. Ибрагимов, И. В. Цивильский. – Казань: КГУ, 2008. – 169 с |
13 | Бачурина Л. А. Wеb-портал как средство управления дистанционным образовательным проектом // Вестник Воронежского государственного технического университета, 2009. – Т. 5. – № 1. – С. 20-22. |
14 | Змызгова Т.Р., Полякова Е.Н., Соколова Н.Н. Проблемно-ориентированный подход к обучению программированию на примере PYTHОN. Информатика и образование. 2018;(9):12-18. https://dоi.оrg/10.32517/0234-0453-2018-33-9-12-18 |
15 | Матосов Э.С. Развитие методики формирования информационных и коммуникационных компетенций студентов непрофильных вузов с использованием ресурсов Интернет // Автореферат диссертации на соискание ученой степени кандидата педагогических наук. – Москва, 2009. – С. 9-15. |
16 | Румянцева Т. Б. Планировка помещений жилого дома с помощью программы Sweet Home 3D [Электронный ресурс]. URL: https://znanio.ru/media/planirovka_pomeschenij_zhilogo_doma_s_pomoschyu_pr ogrammy_sweet_home_3d-179718 (дата обращения: 25.03.2023). |
17 | Голиков С. В. Использование системы автоматизированного проектирования Компас-3D в профессиональной деятельности учителя технологии [Электронный ресурс]. URL: https://infourok.ru/ispolzovaniesaprkompasd-v-professionalnoy-deyatelnosti-uchitelya-tehnologii-2865573.html (дата обращения: 25.03.2023). |