80

Ushbu  maqolada  umumiy  o‘rta  ta’lim  maktab  o‘quvchilarining kompyuterning  qurilmalarini  yig‘ish  va  ulardan  foydalanishga  oid  tasavvurlarini shakllantirishga  mo‘ljallangan  visual  o‘quv  voisitalarni  ishlab  chiqishda foydalaniladigan  kompyuterning  grafik  dasturlari  va  ta’lim  platformasining imkoniyatlari keltirilgan.

  • Web Address
  • DOI
  • Date of creation in the UzSCI system 25-03-2024
  • Read count 80
  • Date of publication 29-12-2023
  • Main LanguageO'zbek
  • Pages94-100
Ўзбек

Ushbu  maqolada  umumiy  o‘rta  ta’lim  maktab  o‘quvchilarining kompyuterning  qurilmalarini  yig‘ish  va  ulardan  foydalanishga  oid  tasavvurlarini shakllantirishga  mo‘ljallangan  visual  o‘quv  voisitalarni  ishlab  chiqishda foydalaniladigan  kompyuterning  grafik  dasturlari  va  ta’lim  platformasining imkoniyatlari keltirilgan.

Русский

В  данной  статье  представлены  возможности компьютерных  графических  программ  и  образовательной  платформы, используемых  при  разработке  визуальных  обучающих  сред,  предназначенных для  формирования  представлений  учащихся  общеобразовательных  школ  о сборке и использовании компьютера

English

This article presents graphic computer programs and the capabilities of the educational platform used in the development of visual learning tools designed to form students of secondary schools ideas about the assembly and use of computer devices.

Author name position Name of organisation
1 Juraboyev A.J. o'qituvchi Navoiy davlat pedagogika instituti
Name of reference
1 Мирсанов У.М. Умумий ўрта таълим мактабларида математикани амалий дастурлар ёрдамида ўқитиш самарадорлигини ошириш методикаси (5– 6- синфлар мисолида) // Педагогика фанлари бўйича фалсафа доктори (PhD) диссертацияси. – Тошкент, 2019. – 190 б.
2 Mirsanov U. M. Requirements for Creating Electronic Informational and Educational Resources on Subjects of Mathematical Cycle in Global Internet //www.auris-verlag. de. – 2017.
3 Новиков М.Ю. Обучение информатике в школе на основе мобильных технологий // Автореферат диссертации на соискание ученой степени кандидата педагогических наук. – Екатеринбург – 2019. – 24 с.
4 Божич В.И., Горбатюк Н.В., Непомнящий А.В. КОМПЬЮТЕРНАЯ ОБУЧАЮЩАЯ СИСТЕМА // file:///C:/Users/User/Downloads/kompyuternayaobuchayuschaya-sistema.pdf
5 Mirsanov U.M., Nuraliyeva P.E., Karimova N.A. Kompyuter grafikasi va veb-dizayn fanidan laboratoriya ishlari // O‘quv qo‘llanma. – Toshkent, 2022. – 155 b.
6 [Электронный ресурс] Страница продукта 3ds Max на сайте компании Autodesk (русскоязычная версия) http://www.autodesk.ru/products/3dsmax/overview/ (дата обращения 13.10.2014 г.).
7 [Электронный ресурс] Официальный сайт компании Exlevel (русскоязычная версия) http://exlevel.ru/features/ (дата обращения 22.11.2023 г.).
8 [Электронный ресурс] Страница продукта Autodesk FBX на сайте компании Autodesk http://www.autodesk.com/products/fbx/overview (дата обращения 21.10.2023 г.).
9 Абляев М. Р., Аметов Ф. Р., Мевлют И. Ш. ПРОГРАММА BLENDER КАК ОСНОВНАЯ СРЕДА 3D МОДЕЛИРОВАНИЯ ДЛЯ РАЗРАБОТКИ ИГР В UNITY. Таврический научный обозреватель. № 6(11) — июнь 2016. – C. 190-192.
10 Кронистер, Д. Blender Basic [Текст]: учебное пособие / Джеймс Кронистер. 2010. — 153 с.
11 https://skillbox.ru/media/design/prosto-o-sketchup/
12 https://learn.poly.cam/about
Waiting