54

Ushbu  maqolada  Obyektga  yo‘naltirilgan  dasturlash  tillari  fanini o‘qitishda  raqamli  darsliklarni  imkoniyatlari  tahlil  qilindi.  Raqamli  darsliklarning pedagogik imkoniyatlari, ta’lim samaradorligini oshirishda foydalanish usullari, muammoli vaziyatlarni hal qilishda talabalarning qobiliyatlarini rivojlantirish hamda talabalar bilan 
individual ishlash imkoniyatlari tahlil qilinadi.

  • Web Address
  • DOI
  • Date of creation in the UzSCI system 02-07-2024
  • Read count 54
  • Date of publication 30-06-2024
  • Main LanguageO'zbek
  • Pages4352
Ўзбек

Ushbu  maqolada  Obyektga  yo‘naltirilgan  dasturlash  tillari  fanini o‘qitishda  raqamli  darsliklarni  imkoniyatlari  tahlil  qilindi.  Raqamli  darsliklarning pedagogik imkoniyatlari, ta’lim samaradorligini oshirishda foydalanish usullari, muammoli vaziyatlarni hal qilishda talabalarning qobiliyatlarini rivojlantirish hamda talabalar bilan 
individual ishlash imkoniyatlari tahlil qilinadi.

Русский

В  данной  статье  проанализированы  возможности  цифровых учебников  при  обучении  объектно-ориентированным  языкам  программирования. Анализируются  педагогические  возможности  цифровых  учебников,  способы  их использования  для  повышения  эффективности  обучения,  развития  способностей учащихся к решению проблемных ситуаций, возможности индивидуальной работы со студентами.

English

his  article  analyzes  the  capabilities  of  digital  textbooks  in  teaching object-oriented programming languages. The pedagogical capabilities of digital textbooks 
are analyzed, ways of using them to increase the effectiveness of learning, develop students’abilities to solve problem situations, and the possibility of individual work with students.

Author name position Name of organisation
1 Tursunov M.A. dotsent Qarshi muhandislik-iqtisodiyot instituti
Name of reference
1 Бегимкулов У.Ш. Научно-теоретические основы внедрения современных информационных технологий в педагогическую подготовку. ‒ Т.: «Фанат», 2007. ‒ 159 с.
2 Tursunov M.A. Uzluksiz ta’limda mustaqil ta’limning o‘rni va ahamiyati (“Axborot texnologiyalari” fanidan elektron ta’lim resurslarini yaratish misolida). Zamonaviy ta’lim № 2(99)-2021. 16-23-b.
3 Tursunov M.A. The importance of using electronic resources ineducation Academicia: an international multidisciplinary research journal V. 11 2021-y. 642-646 p
4 Abduqodirov A.A. va boshq. Masofali o‘qitish nazariyasi va amaliyoti. monografiya. - T.: O‘zbekiston respublikasi fanlar Akademiyasi “FAN” nashriyoti, 2009. - 145 s
5 Абдуразаков М. М. К вопросу подготовки будущего педагога к профессиональной деятельности в современной информационно-коммуникационной образовательной среде. //Информатика и образование. -2011. - № 9. - С. 83-85.
6 Shodiyev R. D., Ergashev N. G. “Analysis of existing risks and methods of combating them in cloud technologies”. American Journal of Pedagogical and Educational Research, vol. 18, Nov. 2023, pp. 190-8, https://www.americanjoumal.org/index.php/ajper/article/view/1522.
7 Mallayev A.R., Xolbekov Sh.O., Ochilov Sh. (2023)/2-son Fizika, matematika va informatika ilmiy-uslubiy jurnal. 50-56 betlar. ta’limda shaffoflikni ta’minlashda axborot kommunikatsiya texnologiyalarining roli.
8 Juk O.L. Междиссиплинарная интеграция на основе принципов устойчивого развития как условие повишения качества профессионалной подготовки студентов. https://elib.bsu.by/bitstream.
9 Дидактические принципи профессионалного обучения. https://studfile.net/preview/4225234/page:21/.
10 Elisabeth J. Spelt H. va boshqalar. Teaching and Learning in Interdisciplinary Higher Education: A Systematic Review. https://link.springer.com/article/10.1007/s10648-009-9113-z#:~:text=Interdisciplinary%20higher%20education.
11 Турсунов М.А. Analyse der funktionellen moglichkeiten von elementen aus elektronischen ressourcen bei der bildung unabhangige lemkompetenzen. Berlin Studies Transnational Journal of Science and Humanities. Vol.l Issue 1.5 Pedagogical sciences.http://berlinstudies.de/
12 Rakhimov, O. D., Manzarov, Y. K., Qarshiyev, A. E., & Sulaymanova Sh, A. (2020). Классификация педагогическикҳ технологий и технология проблемного обучения. Проблемй современной науки и образования, 2(147), 59-62.
Waiting