213

Мақолада хўжалик юритувчи субъектларнинг янги маҳсулотларини сотиш бўйича маркетинг стратегияларини ишлаб чиқиш ва ишлаб чиқариш билан бозор ўртасидаги бошланғич чегарани иқтисодий таҳлил қилиш усуллари келтирилган.

  • Web Address
  • DOI
  • Date of creation in the UzSCI system25-11-2019
  • Read count198
  • Date of publication27-03-2017
  • Main LanguageO'zbek
  • Pages38-47
Ўзбек

Мақолада хўжалик юритувчи субъектларнинг янги маҳсулотларини сотиш бўйича маркетинг стратегияларини ишлаб чиқиш ва ишлаб чиқариш билан бозор ўртасидаги бошланғич чегарани иқтисодий таҳлил қилиш усуллари келтирилган.

Русский

В статье представлены пути разработки маркетинговых стратегий по выпуску нового товара субъектов предпринимательства, а также пути экономического анализа начальной границы между производством и рынком.

English

In clause the ways of development of marketing strategy till releases of the new goods of the subjects of business, and also way of the economic analysis of initial border between manufacture and markets are submitted.

Author name position Name of organisation
1 Kurbonov A.B. i.f.n. o'qituvchi QarMII
2 Berdiyev Q.H. assistent QarMII
Name of reference
1 1. Багиев Г.Л. и др. Маркетинг. - СПб.: "Питер", 2011, -260 с.
2 2. Соловьев В.Н. Маркетинг. Учеб. пособие. - М.: Инфра, 2006. - 312 с.
3 3. Ходиев Б.Ю., Салимов Б.Т. ва бошқалар “Микроиқтисодиёт”. –Т.: Шарқ нашриёти, - 2004 йил. -114 б.
Waiting