8

Maqola migrant bolalarning xorijiy ta’lim muhitiga ijtimoiy-madaniy moslashuvi muammosiga bag‘ishlangan.  Maqolada muhojirlarning yangi yashash sharoitlariga ijtimoiy-psixologik moslashuvi xususiyatlari, migrant bolalarning ta’lim muassasasi sharoitiga,  ruhiy zo‘riqishlarsiz jamiyatga moslashuviga yordam beruvchi sharoitlar ochib berilgan. 

  • Web Address
  • DOI
  • Date of creation in the UzSCI system 13-09-2024
  • Read count 8
  • Date of publication 30-06-2022
  • Main LanguageO'zbek
  • Pages12-13
Ўзбек

Maqola migrant bolalarning xorijiy ta’lim muhitiga ijtimoiy-madaniy moslashuvi muammosiga bag‘ishlangan.  Maqolada muhojirlarning yangi yashash sharoitlariga ijtimoiy-psixologik moslashuvi xususiyatlari, migrant bolalarning ta’lim muassasasi sharoitiga,  ruhiy zo‘riqishlarsiz jamiyatga moslashuviga yordam beruvchi sharoitlar ochib berilgan. 

Русский

Статья посвящена проблеме социокультурной адаптации детей мигрантов к иноэтничной образовательной среде. В статье раскрываются особенности социально-психологической адаптации мигрантов к новым условиям жизни, условия, которые помогают детям мигрантов адаптироваться к условиям образовательного учреждения, социума без психических напряжений.

English

The article is devoted to the problem of socio-cultural adaptation of migrant children to a foreign educational environment. The article reveals the features of the socio-psychological adaptation of migrants to new living conditions, the conditions that help the children of migrants to adapt to the conditions of an educational institution, a society without mental stress.

Author name position Name of organisation
1 Saipova M.. O‘qituvchi Qo‘qon davlat pedagogika instituti o‘qituvchisi
Name of reference
1 . Alieva T.I., Buchilova I.A. Migrantlar oilalarida ikki tilli muhitda tarbiyalangan boshlang‘ich maktab yoshidagi bolalarning ijtimoiy-madaniy moslashuvi muammolari. // Nits Sociosphere konferensiyalari to‘plami, 2013.
2 Бурковская Т.В. Социокультурная адаптация подростков из семьи мигрантов. // Автореф. канд. пед. наук. – Брянск, 2005.
3 Gromova E. Maktabda etnik bag‘rikenglikni rivojlantirish. // Maktab o‘quvchilarini tarbiyalash, 2011. № 1. 13-18-b.
4 Usheva T.F. Talabalarda aks ettirish kompetensiyasini shakllantirishning texnologik xususiyatlari. // Maktab texnologiyalari. 2017 yil, 6-son. 34-40-b.
5 Zaxarchenko E.YU. Zamonaviy rus maktabi muhitida migrant bolalar. // Pedagogika, 2002. № 9. 47-53 b.
Waiting