Maqolada oliy ta’limda maktabgacha logopediyani o‘qitish bo‘yicha didaktik va motivatsion imkoniyatlarini takomillashtirish masalalari yoritilgan bo‘lib, muallif innovatsion faoliyatni yaxshi o‘zlashtirilishi va amalga oshirilishi natijasida o‘qituvchi ham, talaba ham o‘z ehtiyojlari asosida individual dasturlar tuzishni o‘rganish bilan birga ta’lim mazmunining dolzarbligiga hamda pedagogik jarayonning natijaliviyligiga erishishlari mumkinligini va talabalarda erkin fikrlashni shakllantirishda interfaol usullar muhim ahamiyatga egaligini ko‘rsatib o‘tgan.
Maqolada oliy ta’limda maktabgacha logopediyani o‘qitish bo‘yicha didaktik va motivatsion imkoniyatlarini takomillashtirish masalalari yoritilgan bo‘lib, muallif innovatsion faoliyatni yaxshi o‘zlashtirilishi va amalga oshirilishi natijasida o‘qituvchi ham, talaba ham o‘z ehtiyojlari asosida individual dasturlar tuzishni o‘rganish bilan birga ta’lim mazmunining dolzarbligiga hamda pedagogik jarayonning natijaliviyligiga erishishlari mumkinligini va talabalarda erkin fikrlashni shakllantirishda interfaol usullar muhim ahamiyatga egaligini ko‘rsatib o‘tgan.
В статье освещаются вопросы совершенствования дидактических и мотивационных возможностей обучения дошкольной логопедии в высшей школе, и автор считает, что в результате хорошего освоения и осуществления инновационной деятельности как педагог, так и учащийся могут достичь актуальность содержания образования и эффективность педагогического процесса, при обучении создавать индивидуальные программы исходя из своих потребностей показали важность интерактивных методов в формировании свободного мышления.
The article highlights the issues of improving the didactic and motivational opportunities for teaching preschool speech therapy in higher education, and the author believes that as a result of good development and implementation of innovative activities, both the teacher and the student can achieve the relevance of the content of education and the effectiveness of the pedagogical process, while learning to create individual programs based on their needs showed the importance of interactive methods in the formation of free thinking.
№ | Author name | position | Name of organisation |
---|---|---|---|
1 | Muzaffarova X.. | O‘qituvchi | Jizzax davlat pedagogika universiteti Maxsus pedagogika kafedrasi katta o‘qituvchisi |
№ | Name of reference |
---|---|
1 | 1. Azizxodjaeva N.N. Pedagogik texnologiya va pedagogik mahorat. – T.: Fan, 2006. |
2 | 2. Golish L.V. Zamonaviy ta’lim texnologiyalari: mazmun, loyihalashtirish va amalga oshirish. //Ekspress qo‘llanma. – T.: TASIS, 2001. |
3 | 3. Ishmuhammmedov R. Tarbiyada innovatsion texnologiyalar. – T.: Fan va texnologiyalar, 2010. |
4 | 4. Yo‘ldoshev J.G‘., Usmonov S.L. Ilg‘or pedagogik texnologiyalar. – T.: O‘qituvchi, 2004. |
5 | 5. Maxkamova M., Kasimova Z. Yangi pedagogik texnologiyalar. //O‘quv qo‘llanma. – T., 2009. |
6 | 6. Muslimov N.A., Usmonboeva M., Mirsolieva M. Innovatsion ta’lim texnologiyalari va pedagogik kompetentlik. // O‘quv-uslubiy qo‘llanma. – Toshkent, 2016. |
7 | 7. A Handbook for Teaching and Learning in Higher Education, published 2009 by Routledge 270 Madison Ave, New York, NY 10016, chapter V: Lecturing tolarge groups, Ann Morton, 67-70 p. |