Maqolada muallif maktabgacha ta’lim tashkilotida nutqiy buzilishlari bo‘lgan bolalar bilan ishlashda mutaxassis-logopedning ota-onalar bilan hamkorlik qilishi masalalariga to‘xtalib o‘tgan. Olimlarning bu boradagi qarashlarini o‘rgangan, o‘zining tavsiyalarini bergan.
Maqolada muallif maktabgacha ta’lim tashkilotida nutqiy buzilishlari bo‘lgan bolalar bilan ishlashda mutaxassis-logopedning ota-onalar bilan hamkorlik qilishi masalalariga to‘xtalib o‘tgan. Olimlarning bu boradagi qarashlarini o‘rgangan, o‘zining tavsiyalarini bergan.
В статье автор затронул вопросы сотрудничества логопеда с родителями в работе с детьми с нарушениями речи в дошкольной образовательной организации. Он изучил мнения ученых по этому вопросу и дал свои рекомендации.
In the article, the author touched upon the issues of cooperation between a speech therapist and parents in working with children with speech disorders in a preschool educational organization. He studied the opinions of scientists on this issue and gave his recommendations.
№ | Author name | position | Name of organisation |
---|---|---|---|
1 | Egamberdieva S.. | O‘qituvchi | Jizzax davlat pedagogika instituti Maxsus pedagogika kafedrasi o‘qituvchisi |
№ | Name of reference |
---|---|
1 | 1. Бачина О.В., Самородова Л.Н. Взаимодействие логопеда и семьи ребенка с недостатками речи. – М.: ТЦ Сфера, 2009. 12-17 с. |
2 | 2. Выготский Л.С. Мышление и речь. //5-е изд., испр. – М.: Лабиринт, 1999. |
3 | 3. Перчаткина Е. Сотрудничество логопеда и родителей. //Ж.: Дошкольное воспитание, 2008, №10, с.102-108. |
4 | 4. Ушакова О.С. Развитие речи дошкольников. – М.: Институт Психотерапии, 2001. 256 с. |
5 | 5. Хрестоматия по логопедии Т.2. // Под.ред. Волкова С.Л., Селиверстов В.И. – М.: Владос, 2002. |