20

Ushbu maqolada kelgusida yosh avlodga to‘g‘ri va rejali ta’lim-tarbiya beruvchi bo‘lg‘usi pedagoglar, ya’ni oliy pedagogika ta’lim muassasasi talabasining egallashi lozim bo‘lgan umumkasbiy kompetensiyalari va ularning tasnifi haqida fikr yuritilgan.

  • Web Address
  • DOI
  • Date of creation in the UzSCI system 13-09-2024
  • Read count 20
  • Date of publication 31-10-2022
  • Main LanguageO'zbek
  • Pages25-27
Ўзбек

Ushbu maqolada kelgusida yosh avlodga to‘g‘ri va rejali ta’lim-tarbiya beruvchi bo‘lg‘usi pedagoglar, ya’ni oliy pedagogika ta’lim muassasasi talabasining egallashi lozim bo‘lgan umumkasbiy kompetensiyalari va ularning tasnifi haqida fikr yuritilgan.

Русский

В данной статье рассматриваются общепрофессиональные компетенции и их классификация, которыми должны овладеть будущие педагоги, то есть студенты высших педагогических учебных заведений, которые в будущем обеспечат правильное и планомерное образование подрастающему поколению.

English

This article discusses general professional competencies and their classification, which should be acquired by future pedagogues, that is, students of higher pedagogic educational institutions, who will provide correct and planned education to the young generation in the future.

Author name position Name of organisation
1 Sanaeva S.B. Mutaxassis Navoiy davlat pedagogika instituti, PhD
Name of reference
1 1. O‘zbekiston Respublikasi Prezidentining 2020 yil 6 noyabrdagi “O‘zbekistonning yangi taraqqiyot davrida ta’lim-tarbiya va ilm-fan sohalarini rivojlantirish chora-tadbirlari to‘g‘risida”gi 6108-sonli Farmoni.
2 2. O‘zbekiston Respublikasi Oliy va o‘rta maxsus ta’lim vazirligining 2021 yil 16 iyuldagi 311-son buyrug‘i bilan tasdiqlangan Oliy ta’limning davlat ta’lim standarti.
3 3. Mahkamova M.YU. Bo‘lajak pedagoglarning pedagogik muloqot madaniyatini shakllantirish. //Ped. fan. nomz. ... diss. avtoref. – T., 1999.
4 4. Sanaeva S.B. Kompetensiyaviy yondashuv asosida bo‘lajak pedagoglarni tarbiyaviy faoliyatga tayyorlash tizimini takomillashtirish. // Pedagogika fanlari bo‘yicha falsafa doktori (Doctor of Philosophy) ilmiy darajasini olish uchun tayyorlangan dissertatsiya. – Samarqand, 2020.
5 5. Санаева С.Б. Необходимость развития общепрофессиональных компетенций у студентов // Colloquium-journal, 2022, 3 (126), 13-15
6 6. Санаева С.Б. Дидактические возможности развития методической компетенции будущих педагогов // Colloquium-journal, 2020, 3-4, 59-61
7 7. https://edunews.ru/students/info/chto-vyshe-akademiya-ili-universitet-i-chem-oni-otlichayutsya-ot-institut.html.
Waiting