Hozirgi vaqtda oliy ta’limda axborot texnologiyalaridan foydalanish bo‘yicha axborot va kasbiy kompetensiyani samarali shakllantirishning pedagogik shartlari aniqlandi va amaliy jihatdan tasdiqlandi. Bunda, albatta, axborot-kompyuter texnologiyalarining ahamiyati katta. Maqolada muallif o‘z ishlanmalariga to‘xtalib o‘tadi va tadqiqotlari natijalarini yoritadi.
Hozirgi vaqtda oliy ta’limda axborot texnologiyalaridan foydalanish bo‘yicha axborot va kasbiy kompetensiyani samarali shakllantirishning pedagogik shartlari aniqlandi va amaliy jihatdan tasdiqlandi. Bunda, albatta, axborot-kompyuter texnologiyalarining ahamiyati katta. Maqolada muallif o‘z ishlanmalariga to‘xtalib o‘tadi va tadqiqotlari natijalarini yoritadi.
В настоящее время определены и практически обоснованы педагогические условия эффективного формирования информационно-профессиональной компетенции по использованию информационных технологий в высшем образовании, и в этом заключается значимость информационных компьютерных технологий. В статье автор останавливается на своих разработках и освещает результаты своих исследований.
Currently, the pedagogical conditions for the effective formation of information and professional competence in the use of information technologies in higher education have been determined and practically justified, and this is the significance of information computer technologies. In the article, the author dwells on his developments and highlights the results of his research.
№ | Author name | position | Name of organisation |
---|---|---|---|
1 | Abdullaeva G.. | Mutaxassis | Chirchiq davlat pedagogika universiteti “Maxsus pedagogika” kafedrasi dotsenti |
№ | Name of reference |
---|---|
1 | 1. O‘zbekiston Respublikasi Prezidentining 2022 yil 28 yanvardagi “2022-2026 yillarga mo‘ljallangan yangi O‘zbekistonning taraqqiyot strategiyasi to‘g‘risida”gi PF-60-sonli farmoni. https://lex.uz/docs/5841063. |
2 | 2. Muminova L.R., Shomaxmudova R.Sh. Imkoniyati cheklangan bolalarni individual korreksion-rivojlantirish dasturining metodik asoslari. – T.: Razzoqov O.J. bosmaxonasi, 2007. 27 b. |
3 | 3. Королевская Т.К. Видимая реч – 3. // Дефектология 1998. № 5. С. 63. |
4 | 4. Abdullaeva G.S. Maxsus va inklyuziv ta’limda AKTning o‘rni. Monografiya. – T.: Mahalla va oila, 2022. 179 b. |
5 | 5. Abdullayeva G.S. The Impact of Modern Innnovative Educational Technologies for The Environmental Education of Students with Hearing Impairments // International Journal of Psychosocial Rehabilitation, 2022. May. ISSN 1475-7192. Volume 24. Issue 9. – P. 2380-2388 (Scopus). |
6 | 6. Абдуллаева Г.С. Научно-педагогический кластер как основа формирования инклюзивно-образователной среды // Муғаллим ҳем узлуксиз билимлендируў. Халқ таълими. Илмий-методик журнал. – Нукус, 2020. Махсус сон № 3. – Б. 132-137 (13.00.00. №20). |
7 | 7. Ishmuxamedov R., Yuldashev M. Ta’lim va tarbiyada innovatsion texnologiyalar. – T.: Nihol, 2013. 275 b. |
8 | 8. Saidaxmedov N. Yangi pedagogik texnologiyalar. – Toshkent, 2003. |