Mazkur maqolada muallif tiflopedagogika fanining rivojlanish tarixini yoritib beradi, shuningdek, ko‘rishida nuqsoni bo‘lgan bolalarning rivojlanish xususiyatlariga batafsil to‘xtaladi. Bu toifadagi bolalar bilan olib boriladigan amaliy mashg‘ulotlar yuzasidan tavsiyalar beradi.
Mazkur maqolada muallif tiflopedagogika fanining rivojlanish tarixini yoritib beradi, shuningdek, ko‘rishida nuqsoni bo‘lgan bolalarning rivojlanish xususiyatlariga batafsil to‘xtaladi. Bu toifadagi bolalar bilan olib boriladigan amaliy mashg‘ulotlar yuzasidan tavsiyalar beradi.
В данной статье автор описывает историю развития тифлопедагогики, а также подробно останавливается на особенностях развития детей с нарушениями зрения. Дает рекомендации по практической деятельности с детьми данной категории.
In this article, the author describes the history of the development of typhlopedagogy, and also dwells in detail on the features of the development of children with visual impairments. Gives recommendations on practical activities with children of this category.
№ | Author name | position | Name of organisation |
---|---|---|---|
1 | Safarov R.. | Mutaxassis | Toshkent shahar 77-sonli “Nurli maskan” ixtisoslashtirilgan maktab-internati direktori |
№ | Name of reference |
---|---|
1 | 1. Чеканова М.В. История специальной педагогики – Педагогика: традиции и инновации. // Материалы VII Междунар. науч. конф. – Челябинск, 2016. |
2 | Bir safda” jurnalining 2004 yil 3, 2006 yil 1-2 sonlari. |
3 | 3. O‘zbekiston Respublikasi Vazirlar Mahkamasining 2021 yil 12 oktyabrdagi “Alohida ta’lim ehtiyojlari bo‘lgan bolalarga ta’lim berishga oid normativ-huquqiy hujjatlarni tasdiqlash to‘g‘risida”gi 638-sonli qarorining 4-ilovasi. |
4 | 4. Ермаков В.П., Якунин Г.А. Основы тифлопедагогики: Развитие, воспитание и обучение детей с нарушениями зрения. – Москва, 2000. |
5 | 5. Yakubova N.T. Maxsus pedagogika va tiflopedagogika. // Ma’ruzalar matni. – Toshkent, 2002. |