Мақолада ўзбек миллий мусиқасида муҳим учлик ҳисобланган куй, оҳанг ва ноланинг уйғунлиги ҳамда бу учлик айни пайтда ўзбек миллий мусиқасининг бошқа халқлар мусиқасидан фарқловчи муҳим тарбиявий моҳияти ҳақидаги илмий изланишлар назарий жиҳатдан ўрганилган.
В статье рассматривается гармония мелодий, мелодий и трюков, которые считаются важной трилогией в узбекской народной музыке, и трехмерное исследование важной образовательной сущности узбекской национальной музыки, которая отличает национальную музыку от других народов.
The article deals with trio- the unity of melody, tune and moan, which are very important in the Uzbek national music.This trio distinguishes the Uzbek national music from other countries` music; therefore it has great theoretical educational significance in the scientific research.
№ | Author name | position | Name of organisation |
---|---|---|---|
1 | Safarov O.. | доцент | UzDSMI |
№ | Name of reference |
---|---|
1 | 1. Мамардашвили М. Как я понимаю философию. – Москва: Прогресс, 1990. с 151. |
2 | 2. Абдурауф Фитрат. Адабиёт қоидалари. – Тошкент: Ўқитувчи, 1995. 21-б. |
3 | 3. Ўзбек тилининг изоҳли луғати. 5 жилдлик 3-жилд. –Тошкент: Ўзбекистон Миллий энциклопедияси, 2007. 79-б. |
4 | 4. Зись А.Я. Искусство и эстетика. – Москва.: Искусство, 1967. с 406. |
5 | 5. Муллажонов Д.М. 1990 йиллар ўзбек миллий эстрадасида оҳанг муаммоси: Автореф. дис. санъат. фан. ном. –Тошкент: Санъатшунослик илмий тадқиқот институти, 2004. 11-12-б. |
6 | 6. Қаранг: Кароматов Ф. Мусиқий меросимизни ўрганиш масалалари. –Тошкент: Ғ.Ғулом номидаги адабиёт ва санъат на- шриёти, 1988. 118–145-б. |
7 | 7. Тилаб Маҳмуд. Комиллик асрорлари. –Тошкент: Адолат, 2006. 12-13-б. |
8 | 8. Умаров Маъмур. Эстрада ва оммавий томошалар тарихи: дарслик. –Тошкент: Янги аср алоди, 2009. 293-б. |