9

Мақола темир йўлларда йўловчи ташиш билан шуғулланувчи компаниялар томонидан кўрсатилаётган хизматларни ривожлантириш ва рақобатбардошлигини ошириш орқали даромадларни ўсишига ҳамда
компания имеджини ижобий томондан мустахкамлаш мухумлиги хақида айтилган. Тадқиқот натижалари вокзал ва станциялардаги мавжуд тижорат майдонлардан максимал даражада самарали фойдаланиш ва чакана савдодан тушадиган даромадни ошириш, чакана савдо ва вагон ресторанда овқатланиш хизматларини яхшилаш ва мижоз билан хизмат кўрсатадиган алоқа канналаридан самарали фойдаланган ҳолда муносабатларни яхшилаш – буларнинг барчаси компанияга кўпроқ мижозларни жалб қилиш ва хизмат кўрсатиш даражасини оширишга олиб келадиган таклиф ва тавсиялар келтирилган.

  • Web Address
  • DOI
  • Date of creation in the UzSCI system 17-09-2024
  • Read count 9
  • Date of publication 29-06-2024
  • Main LanguageO'zbek
  • Pages61-70
English

The article discusses the importance of increasing revenues and strengthening the company's image positively through the development of services provided by railway passenger transport enterprises and enhancing their competitiveness. The research results focus on the most effective use of existing commercial spaces at stations and platforms, increasing revenues from retail sales, improving retail trade and catering services in the restaurant car, as well as enhancing customer relations. It is also proposed to effectively utilize customer support channels to attract and serve more clients in the company. Recommendations are provided for improving the level of services provided.

Русский

В статье говорится о важности увеличения доходов и укрепления имиджа компании в положительном ключе за счет развития услуг, предоставляемых предприятиями железнодорожного пассажирского транспорта, и повышения их конкурентоспособности. Результаты исследования заключаются в максимально эффективном использовании имеющихся торговых площадей на вокзалах и станциях, а также увеличении доходов от розничных продаж, улучшении розничной торговли и услуг питания в вагоне-ресторане, а также в улучшении взаимоотношений с клиентами. Также предложено эффективное использование каналов связи службы поддержки клиентов для привлечения и обслуживания большего количества клиентов в компании. Даны предложения и рекомендации по повышению уровня предоставляемых услуг.

Ўзбек

Мақола темир йўлларда йўловчи ташиш билан шуғулланувчи компаниялар томонидан кўрсатилаётган хизматларни ривожлантириш ва рақобатбардошлигини ошириш орқали даромадларни ўсишига ҳамда
компания имеджини ижобий томондан мустахкамлаш мухумлиги хақида айтилган. Тадқиқот натижалари вокзал ва станциялардаги мавжуд тижорат майдонлардан максимал даражада самарали фойдаланиш ва чакана савдодан тушадиган даромадни ошириш, чакана савдо ва вагон ресторанда овқатланиш хизматларини яхшилаш ва мижоз билан хизмат кўрсатадиган алоқа канналаридан самарали фойдаланган ҳолда муносабатларни яхшилаш – буларнинг барчаси компанияга кўпроқ мижозларни жалб қилиш ва хизмат кўрсатиш даражасини оширишга олиб келадиган таклиф ва тавсиялар келтирилган.

Name of reference
1 1. Ўзбекистон Республикасининг Конституцияси. https://lex.uz/docs/20596
2 2. Ўзбекистон Республикаси Президентининг 2023-йил 11-октабрдаги “Ўзбекистон Республикаси темир йўл транспорти соҳасини тубдан ислоҳ қилиш чора-тадбирлари тўғрисида”ги ПҚ-329-сон қарори. https://lex.uz/pdfs/6631602
3 3. https://railway.uz/uz/proekty/1936/
4 4. https://railway.uz/uz/proekty/1938/
5 5. Голдратт Э.М. Мақсад: узлуксиз такомиллаштириш жараёни (Цель: процесс непрерывного улучшения) / Э. Голдратт, Д. Кокс; таржима. инглиз тилидан. Э. Федурко. - Минск: Попурри, 2019 йил. – 400 бет.
6 6. Детмер В. Голдраттнинг Чекловлар назарияси: узлуксиз такомиллашишга тизимли ёндашув (Теория ограничений Голдратта: системный подход к непрерывному совершенствованию) / Уилям Детмер; таржима инглиз тилидан. -5-нашр. - Москва.: Алпина нашриёти, 2013 йил - 443 бет.
Waiting