8

Mazkur maqolada boshlang‘ich sinflarda chet tili darslarini tashkil qilish masalalari muhokama qilinadi. CHet tilini erta o‘rgatish, birinchi navbatda, bolani rivojlantirish va tarbiyalashga qaratilgan o‘yin faoliyati orqali amalga oshiriladi, bu bolani ijtimoiylashtirish, bolaning shaxsiy xususiyatlarini rivojlantiradi. Ana shu munosabat bilan biz maqolada e’tiborni chet tilini erta o‘rgatishga qo‘yiladigan talablarga qaratdik.   

  • Web Address
  • DOI
  • Date of creation in the UzSCI system 17-09-2024
  • Read count 8
  • Date of publication 30-01-2024
  • Main LanguageO'zbek
  • Pages25-27
Ўзбек

Mazkur maqolada boshlang‘ich sinflarda chet tili darslarini tashkil qilish masalalari muhokama qilinadi. CHet tilini erta o‘rgatish, birinchi navbatda, bolani rivojlantirish va tarbiyalashga qaratilgan o‘yin faoliyati orqali amalga oshiriladi, bu bolani ijtimoiylashtirish, bolaning shaxsiy xususiyatlarini rivojlantiradi. Ana shu munosabat bilan biz maqolada e’tiborni chet tilini erta o‘rgatishga qo‘yiladigan talablarga qaratdik.   

Русский

В данной статье рассматриваются вопросы организации занятий иностранным языком в начальных классах. Раннее обучение иностранному языку осуществляется преимущественно посредством игровой деятельности, направленной на развитие и воспитание ребенка, которая социализирует ребенка и развивает его личностные особенности. В связи с этим в статье мы остановились на требованиях к раннему обучению иностранному языку.

English

This article discusses the issues of organizing foreign language classes in primary school. Early learning of a foreign language is carried out mainly through play activities aimed at the development and education of the child, which socializes the child and develops his personal characteristics. In this regard, in the article we focused on the requirements for early learning of a foreign language.

Author name position Name of organisation
1 Toshboeva B.. Mutaxassis Andijon davlat chet tillar instituti doktoranti
Name of reference
1 1. Toshboeva B. Selecting teaching approaches in teaching english to young learners. European Journal of Research and Reflection in Educational Sciences Vol, 2019. 7(12).
2 2. Toshboeva B. Motivation makes the learning much easire, more pleasant and successful. (BGU). /Elektronnыy resurs. // https://elib.bsu.by/bitstream/123456789/123167/1/
3 3. Toshboyeva B. (2017). The computer does not replace the teacher, but only complements it.
4 4. Toshboeva B. (2015). Motivation makes the learning much easire, more pleasant and successful. (BGU)
5 5. Toshboeva B. (2015). Motivation makes the learning much easire, more pleasant and successful. (BGU)
6 6. Архангельская Л. Английский язык. – М.: Эксмо, 2008.
7 7. Биболетова М.З., Спичко Н.А., Щепилова А.В., Трубанева Н.Н. Иностранный язык. 10-11 класс. Примерные программы среднего (полного) общего образования. – М.: Изд-во Вентана-Граф, 2012.
8 8. Выготский, Л.С. К вопросу о многоязычии в детском возрасте. // Собр. соч. : в 6 т. – М.: Педагогика, 1983. Т. 3. С. 329-338.
9 9. Горлова Н.А. Диагностика коммуникативно-речевого развития детей дошкольного возраста (психолингвистический аспект обучения иностранным языкам). // Методическое пособие. – М., 2000. 20 с.
10 10. Иванов В.П. Человеческая деятельность. Познание - Искусство. – Киев, 1977. 68 с.
11 11. Леонтьев А.Н. Проблемы развития психики. – М, 1972. 584 с.
12 12. Негневицкая Е.И., Шахнарович А.М. Язык и дети. – М.: Наука, 1981.
13 13. Toshboeva B.O. Kichik maktab yoshidagi o‘quvchilarga chet tilini o‘rgatishda kelib chiqadigan qiyinchiliklar xususida. // J.: Sovremennoe obrazovanie (Uzbekistan), 2018. № 6. 55-59.
14 Toshboeva B. Background and conditions of the emergence of the psychology of teaching foreign languages as a field of educational psychology. // Innovatsii v pedagogike i psixologii, 2022. Tom 5. № 2.
15 15. Эльконин Д.Б. Детская психология. // Учеб. пособие для студ. высш. учеб. заведений. – М., 2004. 4-е изд., с. 331.
Waiting