23

Maqolada mamlakatimizda olib borilayotgan islohotlar asosida bo‘lajak logopedlarda motivatsion‑qadriyatli     yo‘nalganlikni rivojlantirish masalalari yoritilgan.  Muallif kasbiy tayyorgarlikning mutaxassis kompetensiyasiga ta’sirini ham dalillar bilan asoslagan.

  • Web Address
  • DOI
  • Date of creation in the UzSCI system 19-09-2024
  • Read count 23
  • Date of publication 03-07-2024
  • Main LanguageO'zbek
  • Pages39-40
Ўзбек

Maqolada mamlakatimizda olib borilayotgan islohotlar asosida bo‘lajak logopedlarda motivatsion‑qadriyatli     yo‘nalganlikni rivojlantirish masalalari yoritilgan.  Muallif kasbiy tayyorgarlikning mutaxassis kompetensiyasiga ta’sirini ham dalillar bilan asoslagan.

Русский

В статье освещены вопросы развития мотивационно-ценностных ориентаций у будущих логопедов на основе реформ, проводимых в нашей стране.  Автор также аргументировано обосновал влияние профессиональной подготовки на компетентность специалиста.

English

The article highlights the issues of developing motivational and value orientations among future speech therapists based on the reforms carried out in our country.   The author also substantiated the influence of professional training on the competence of a specialist.

Name of reference
1 1. O‘zbekiston Respublikasi Prezidentining 2022-yil 17-martdagi “O‘zbekiston Respublikasi Oliy ta’lim tizimini 2030-yilgacha rivojlantirish konsepsiyasini tasdiqlash to‘g‘risida”gi PF-5847-sonli Farmoni. // https://lex.uz/docs/4545884.
2 2. Ayupova M.Yu. Logopediya. – T., Faylasuflar jamiyati, 2007.
3 3. Диагностика нарушений речи у детей и организатсия логопедической работы в условиях дошкольного образовательного учреждения. – СПб., 2000.
4 4. Turg‘unov S. Yangi O‘zbekiston: yangicha ta’lim tizimi va yangicha yondashuvlar. // https://yuz.uz/news/yangi-ozbekiston-yangicha-talim-tizimi-va-yangicha-yondashuvlar. / Murojaat sanasi: 20.04.2024.
5 5. Усольцева Е.В. Педагогическое обеспечение формирования этнопедагогической культуры логопедов. // Дис. на канд.пед. наук. – Тверь, 2017.
Waiting