Maqolada mamlakatimizda olib borilayotgan islohotlar asosida bo‘lajak logopedlarda motivatsion‑qadriyatli yo‘nalganlikni rivojlantirish masalalari yoritilgan. Muallif kasbiy tayyorgarlikning mutaxassis kompetensiyasiga ta’sirini ham dalillar bilan asoslagan.
Maqolada mamlakatimizda olib borilayotgan islohotlar asosida bo‘lajak logopedlarda motivatsion‑qadriyatli yo‘nalganlikni rivojlantirish masalalari yoritilgan. Muallif kasbiy tayyorgarlikning mutaxassis kompetensiyasiga ta’sirini ham dalillar bilan asoslagan.
В статье освещены вопросы развития мотивационно-ценностных ориентаций у будущих логопедов на основе реформ, проводимых в нашей стране. Автор также аргументировано обосновал влияние профессиональной подготовки на компетентность специалиста.
The article highlights the issues of developing motivational and value orientations among future speech therapists based on the reforms carried out in our country. The author also substantiated the influence of professional training on the competence of a specialist.
№ | Author name | position | Name of organisation |
---|---|---|---|
1 | Shamsiyeva S.. | O‘qituvchi | Nizomiy nomidagi Toshkent davlat pedagogika universiteti, Logopediya kafedrasi o‘qituvchisi |
№ | Name of reference |
---|---|
1 | 1. O‘zbekiston Respublikasi Prezidentining 2022-yil 17-martdagi “O‘zbekiston Respublikasi Oliy ta’lim tizimini 2030-yilgacha rivojlantirish konsepsiyasini tasdiqlash to‘g‘risida”gi PF-5847-sonli Farmoni. // https://lex.uz/docs/4545884. |
2 | 2. Ayupova M.Yu. Logopediya. – T., Faylasuflar jamiyati, 2007. |
3 | 3. Диагностика нарушений речи у детей и организатсия логопедической работы в условиях дошкольного образовательного учреждения. – СПб., 2000. |
4 | 4. Turg‘unov S. Yangi O‘zbekiston: yangicha ta’lim tizimi va yangicha yondashuvlar. // https://yuz.uz/news/yangi-ozbekiston-yangicha-talim-tizimi-va-yangicha-yondashuvlar. / Murojaat sanasi: 20.04.2024. |
5 | 5. Усольцева Е.В. Педагогическое обеспечение формирования этнопедагогической культуры логопедов. // Дис. на канд.пед. наук. – Тверь, 2017. |