31

Maqolada sportchi o‘quvchilarda irodaviy sifatlarni tadqiq etishning ijtimoiy-psixologik xususiyatlari o‘rganilgan. Unda muammoning nazariy va amaliy jihatlari, bu borada olimlar tomonidan  amalga oshirilgan ilmiy tadqiqot ishlari haqida so‘z borgan. Shuningdek, muallif tomonidan olib borilgan tadqiqot natijasidagi shaxsiy xulosalari keltirilgan.

  • Web Address
  • DOI
  • Date of creation in the UzSCI system 19-09-2024
  • Read count 31
  • Date of publication 03-07-2024
  • Main LanguageO'zbek
  • Pages2-4
Ўзбек

Maqolada sportchi o‘quvchilarda irodaviy sifatlarni tadqiq etishning ijtimoiy-psixologik xususiyatlari o‘rganilgan. Unda muammoning nazariy va amaliy jihatlari, bu borada olimlar tomonidan  amalga oshirilgan ilmiy tadqiqot ishlari haqida so‘z borgan. Shuningdek, muallif tomonidan olib borilgan tadqiqot natijasidagi shaxsiy xulosalari keltirilgan.

Русский

В статье изучены социально-психологические особенности изучения произвольных качеств у школьников-спортсменов. В ней рассказывается о теоретических и практических аспектах проблемы, о научных исследованиях, проводимых учеными в связи с этим. Также представлены личные выводы исследования, проведенного автором.

English

The article studies the socio-psychological features of the study of arbitrary qualities in schoolchildren-athletes. It tells about the theoretical and practical aspects of the problem, about the scientific research conducted by scientists in connection with this. Personal findings from the research conducted by the author are also presented.

Name of reference
1 1. O‘zbekiston Respublikasi Prezidentining 2022-yil 28-yanvardagi “2022-2026 yillarga mo‘ljallangan YAngi O‘zbekistonning taraqqiyot strategiyasi to‘g‘risida”gi PF-60-sonli Farmoni. // https://lex.uz/docs/5841063.
2 2. O‘zbekiston Respublikasi Prezidentining 2020-yil 3-noyabrdagi “Jismoniy tarbiya va sport sohasida kadrlar tayyorlash tizimini takomillashtirish va ilmiy salohiyatni oshirish chora-tadbirlari to‘g‘risida”gi PQ-4877-sonli qarori. //https://lex.uz/docs/5077663.
3 3. Барабанов Д.Д. Сравнительный анализ изменений волевой регуляции у студентовпервого и второго курса (мониторинг) // Вест. Моск. Ун-та. Сер. № 4. 2013. С. 119-131.
4 4. Быков А.В. Генезис волевой регуляции. //Монография. – М., 2003. 248 с.
5 5. Вундт В. Введение в психологию. // Перевод с немецкого. Серия "Из наследия мировой психологии". – М.: КомКнига, 2007. 168 c.
6 6. Меньшикова А.Л. Публичность соревнований как омил психологического воздействия на личность спортсмена. // Спортивная психология в трудах отечественных специалистов / Сост. и общая редакция И. П. Волкова. — СПб.: Питер, 2002. – С. 355- 361.
7 7. Сластенин В.А., Каширин В.П. Психология и педагогика: учеб. пособие для студ. высш. учеб. заведений. – М.: Академия, 2004. 480 с.
8 8. Шаболтас А.В. Мотивы занятия спортом высших достижений в юношеском возрасте. //Дис. ... канд. психол. наук. – СПб., 2008. – 184 с.
Waiting