Globallashuv jarayonida har bir xalq o‘ziga xos an’ana va milliy ong ustunlariga tayangan holda, o‘z qiyofasini yo‘qotmasdan, o‘zining milliy o‘zligini aniqlashga, milliy ramzlarini ulug‘lashga intiladi. Dindor yoshlarimiz ham dunyoviy
davlat tamoyiliga, millatimiz tili va mentalitetiga, tarixiga, an’ana va merosiga hurmat bilan qarashlari kerak. Davlat xizmatсhilarining diniy sohadagi dunyoqarashi va axloqiy pozisiyasida dunyoviy va milliy qadr-qimmat tushunсhalariga hurmatni shakllantirish milliy manfaat va fuqarolik burсhiga sodiq diniy mutaxassislarni tarbiyalash, mamlakatimizning jadal innovasion va sanoat modernizatsiyasini ta’minlashdan iborat.
In the process of globalization, each nation seeks to identify its national identity, glorify its national symbols, without losing its image, relying on its own unique tradition and pillars of national consciousness. Our religious youth should also respect the principle of a secular state, the language and mentality of our nation, history, tradition and heritage. The formation of respect for the concepts of secular and national dignity in the worldview and moral position of civil servants in the religious sphere consists in educating religious specialists committed to national interests and civic duty, ensuring the rapid innovation and industrial modernization of our
country.
Globallashuv jarayonida har bir xalq o‘ziga xos an’ana va milliy ong ustunlariga tayangan holda, o‘z qiyofasini yo‘qotmasdan, o‘zining milliy o‘zligini aniqlashga, milliy ramzlarini ulug‘lashga intiladi. Dindor yoshlarimiz ham dunyoviy
davlat tamoyiliga, millatimiz tili va mentalitetiga, tarixiga, an’ana va merosiga hurmat bilan qarashlari kerak. Davlat xizmatсhilarining diniy sohadagi dunyoqarashi va axloqiy pozisiyasida dunyoviy va milliy qadr-qimmat tushunсhalariga hurmatni shakllantirish milliy manfaat va fuqarolik burсhiga sodiq diniy mutaxassislarni tarbiyalash, mamlakatimizning jadal innovasion va sanoat modernizatsiyasini ta’minlashdan iborat.
В процессе глобализации каждый народ, опираясь на свои традиции и столпы национального сознания, стремится определить свою национальную идентичность, прославить свои национальные символы, не теряя при этом своего имиджа. Наша религиозная молодежь также должна уважать принцип светского государства, язык и менталитет нашей нации, историю, традиции и наследие. Формирование уважения к понятиям светского и национального достоинства в мировоззрении и нравственной позиции государственных служащих в религиозной сфере заключается в воспитании религиозных специалистов, верных национальному интересу и гражданскому долгу, обеспечении ускоренной инновационной и промышленной модернизации нашей
страны.
№ | Author name | position | Name of organisation |
---|---|---|---|
1 | Abdullayev A.A. | tadqiqotchi | Namangan Davlat Universiteti, Namangan, O‘zbekiston |
№ | Name of reference |
---|---|
1 | 1. Мирзиёев Ш.М. Янги Ўзбекистон тараққиёт стратегияси. Тўлдирилган иккинчи нашри. – Тошкент: O’zbekiston, 2022. – Б. 266. |
2 | 2. Ислом ва дунёвий-маърифий давлат. 2002 йил 5-6 параграфлари Имом ал-Бухорий ёдгорлиги мажмуасида ўтказилган халқаро илмий-назарий анжуман материаллари. – Тошкент: Имом ал-Бухорий ва Фридрих Эберт жамғармаси, 2003. |
3 | 3. Журавский А.З., Садов О.В., Фетисов А.В. Субъекты миропорядка XXI века // Глобализация и столкновения идентичностей. Материалы международной интернет конференции 24 февраля – 14 марта 2003 г. Под ред. А.Журавкого, К. Костюкова. – М., 2004. |
4 | 4. Отамуродов С. Глобаллашув: миллатни асраш масъулияти (сиёсий фалсафий қирралари). – Т.”O‘zbekiston”, НМИУ, 2018. – 352 б.; Саидов У. Глобаллашув ва маданиятлараро мулоқот. – Т.: “Akademiya”, 2008. – 230 б. |
5 | 5. Адылходжаева С.М. Глобализация и стратегия государства. – Т.: ТГЮИ, 2007ю – 130 с. |
6 | 6. Миллий ғоя: тарғибот технологиялари ва атамалар луғати. – Т.: “Akademiya”, 2007. – Б. 22. |
7 | 7. Умарова Н., Исломбеков У. Сиёсий технологиялар. Ўқув қўлланма. – Т.: “Akademiya”, 2007. |
8 | 8. Fedorova M. V. Religious identity in the modern digital world. Sotsiodinamika[Sociodynamics], 2020, no. 6, - p 70. https://doi.org/10.25136/2409- 7144.2020.6.33085 |
9 | 9. Абу Носир Форобий. Фозил одамлар шаҳри. Тошкент: А.Қодирий нашриёти, 1993. –Б. 190. |
10 | 10. Ахмедов Х. Маънавий ҳаёт динамикаси. Монография. – Тошкент: Инновацион ривожланиш нашриёт-матбаа уйи, 2018. – 210 б. |
11 | 11. Бозоров О.Х. Талаба-ёшлар маънавий-ахлоқий онгини юксалтиришда ғоявий- мафкуравий тарбиянинг аҳамияти. “Ҳозирги замон фалсафаси: холати ва тараққиётининг истиқболлари” мавзусидаги республика илмий масофавий онлайн конференция материаллари. Тошкент2021 йил 15 апрель. –Б. 11. |