41

Ushbu  maqolada  bo‘lajak  o‘qituvchilarning  raqamlashtirilgan  ta’lim
kontentlarini rivojlantirishga tayyorligini shakllantirishning tarkibiy va funktsional asosi
sifatida  uning xususiyatlarini aniqlash va tavsiflashning muhim jihatlari tahlil qilingan.

  • Web Address
  • DOI
  • Date of creation in the UzSCI system 03-01-2025
  • Read count 41
  • Date of publication 30-12-2024
  • Main LanguageO'zbek
  • Pages29-38
Ўзбек

Ushbu  maqolada  bo‘lajak  o‘qituvchilarning  raqamlashtirilgan  ta’lim
kontentlarini rivojlantirishga tayyorligini shakllantirishning tarkibiy va funktsional asosi
sifatida  uning xususiyatlarini aniqlash va tavsiflashning muhim jihatlari tahlil qilingan.

Русский

В  статье  анализируются  важные  аспекты  выявления  и  описания
характеристик  цифрового  образовательного  контента  как  структурно-функциональной  основы  формирования  готовности  будущих  педагогов  к  его
разработке.

English

The  article  analyzes  important  aspects  of  identifying  and  describing  the
characteristics  of  digital  educational  content  as  a  structural  and  functional  basis  for  the
formation of future teachers' readiness for its development.

Author name position Name of organisation
1 Ro'ziyev R.A. dotsent Navoiy davlat unversiteti
Name of reference
1 https://lex.uz
2 https://e-qaror-respublika.gov.uz
3 Abdumo‘minov B.S., Musurmonov Y.X., Qambarov B.P. Ta’limda raqamli texnologiyalardan foydalanish-davr talabi //Oriental renaissance: Innovative, educational, natural and social sciences. – 2023. – Т. 3. – №. 3. – B. 1017-1019.
4 Meliqoziyevich S.I. Ta’limda raqamli texnologiyalardan foydalanish istiqbollari //Qo‘qon universiteti xabarnomasi. – 2023. – B. 152-155.
5 Селевко Г.К. Педагогические технологии, основанные на информационно-коммуникативных средствах. –M., 2005. –186 c.
6 Моносова А.Техники и техники визуализации // URL: www. hrm.ru/priemy-i-tekhniki-vizualizacii-v-prezentacii-chast-1.
7 Andersen Bent B., Brink K. Van Den. Мультимедиа в образовании. – M., 2007. – 245 c.
8 Ruziyev R.A. Raqamlashtirilgan o‘quv jarayonida virtual ta’lim texnologiyalaridan foydalanish// Uzluksiz ta‘limda raqamli texnologiyalarni joriy etishning zamonaviy tendentsiyalari va istiqbollari‖ mavzusidagi koferentsiya materiallari toplami. JDPU, 2022- yil, 20 dekabr.219-223 b.
9 Mirsanov U.M. Talabalarni obyektga yo‘naltirilgan dasturlash tillariga oid kompetentligini shakllantirish // Elektron ta’lim. – Navoiy, 2020. – № 4. – B. 23-35.
10 Lutfillayev M.H., Fayziyev M.A. Multimediyali elektron darsliklarda oʻqitish metodikasi // Uzluksiz ta’lim. –Toshkent, 2002. -№4. -B. 79-81.
11 Murodov O.T. Zamonaviy ta’limda axborot texnologiyalari va ularni qo‘llash usul va vositalari //Educational Research in Universal Sciences. – 2023. – Т. 2. – №. 11. – С. 481-486.
12 Ревшенова М.И., Камалова Г.Б. Информационно-вычислительная компетентность как одна из составляющих профессиональной подготовки будущего учителя информатики // Вестник КазНПУ им. Абая. – 2018. – №3(63).– С. 364-367.
13 Зеер Э.Ф., Третьякова В.С., Мирошниченко В.И. Стратегические ориентиры подготовки педагогических кадров для системы непрерывного профессионального образования // Образование и наука. – 2019. – Т. 21, №6. – С. 93-120.
14 Международная лаборатория оценки практик и инноваций в образовании: Чиркина Т. А, Осокина.П.В. “Цифровые технологии в образовании: как современные инструменты”// https://ioe.hse.ru/digitalineducation
Waiting