Ushbu maqolada bo‘lajak o‘qituvchilarning raqamlashtirilgan ta’lim
kontentlarini rivojlantirishga tayyorligini shakllantirishning tarkibiy va funktsional asosi
sifatida uning xususiyatlarini aniqlash va tavsiflashning muhim jihatlari tahlil qilingan.
Ushbu maqolada bo‘lajak o‘qituvchilarning raqamlashtirilgan ta’lim
kontentlarini rivojlantirishga tayyorligini shakllantirishning tarkibiy va funktsional asosi
sifatida uning xususiyatlarini aniqlash va tavsiflashning muhim jihatlari tahlil qilingan.
В статье анализируются важные аспекты выявления и описания
характеристик цифрового образовательного контента как структурно-функциональной основы формирования готовности будущих педагогов к его
разработке.
The article analyzes important aspects of identifying and describing the
characteristics of digital educational content as a structural and functional basis for the
formation of future teachers' readiness for its development.
№ | Author name | position | Name of organisation |
---|---|---|---|
1 | Ro'ziyev R.A. | dotsent | Navoiy davlat unversiteti |
№ | Name of reference |
---|---|
1 | https://lex.uz |
2 | https://e-qaror-respublika.gov.uz |
3 | Abdumo‘minov B.S., Musurmonov Y.X., Qambarov B.P. Ta’limda raqamli texnologiyalardan foydalanish-davr talabi //Oriental renaissance: Innovative, educational, natural and social sciences. – 2023. – Т. 3. – №. 3. – B. 1017-1019. |
4 | Meliqoziyevich S.I. Ta’limda raqamli texnologiyalardan foydalanish istiqbollari //Qo‘qon universiteti xabarnomasi. – 2023. – B. 152-155. |
5 | Селевко Г.К. Педагогические технологии, основанные на информационно-коммуникативных средствах. –M., 2005. –186 c. |
6 | Моносова А.Техники и техники визуализации // URL: www. hrm.ru/priemy-i-tekhniki-vizualizacii-v-prezentacii-chast-1. |
7 | Andersen Bent B., Brink K. Van Den. Мультимедиа в образовании. – M., 2007. – 245 c. |
8 | Ruziyev R.A. Raqamlashtirilgan o‘quv jarayonida virtual ta’lim texnologiyalaridan foydalanish// Uzluksiz ta‘limda raqamli texnologiyalarni joriy etishning zamonaviy tendentsiyalari va istiqbollari‖ mavzusidagi koferentsiya materiallari toplami. JDPU, 2022- yil, 20 dekabr.219-223 b. |
9 | Mirsanov U.M. Talabalarni obyektga yo‘naltirilgan dasturlash tillariga oid kompetentligini shakllantirish // Elektron ta’lim. – Navoiy, 2020. – № 4. – B. 23-35. |
10 | Lutfillayev M.H., Fayziyev M.A. Multimediyali elektron darsliklarda oʻqitish metodikasi // Uzluksiz ta’lim. –Toshkent, 2002. -№4. -B. 79-81. |
11 | Murodov O.T. Zamonaviy ta’limda axborot texnologiyalari va ularni qo‘llash usul va vositalari //Educational Research in Universal Sciences. – 2023. – Т. 2. – №. 11. – С. 481-486. |
12 | Ревшенова М.И., Камалова Г.Б. Информационно-вычислительная компетентность как одна из составляющих профессиональной подготовки будущего учителя информатики // Вестник КазНПУ им. Абая. – 2018. – №3(63).– С. 364-367. |
13 | Зеер Э.Ф., Третьякова В.С., Мирошниченко В.И. Стратегические ориентиры подготовки педагогических кадров для системы непрерывного профессионального образования // Образование и наука. – 2019. – Т. 21, №6. – С. 93-120. |
14 | Международная лаборатория оценки практик и инноваций в образовании: Чиркина Т. А, Осокина.П.В. “Цифровые технологии в образовании: как современные инструменты”// https://ioe.hse.ru/digitalineducation |